پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
کلیپ متاثر کننده منعکس شده (+18) در متن ، در حال رد و بدل شدن در شبکه های اجتماعی است. اطلاع دقیقی نداریم که کلیپ مربوط به چه زمانی است. نمی دانیم که درگیری روی چه چیزی بوده و مقصر کیست. اما از بعد انسانی ، دینی و قانونی، دیدن چنین صحنه هایی، مسلما باعث آزردگی خاطر شهروندان می شود و از جنبه اجتماعی ، نیز می تواند باعث گستاخی مجرمین را هم فراهم سازد. بدین جهت از دادستان محترم استان سیستان و بلوچستان درخواست می کنیم ، توضیحات لازم را ارایه نموده و در صورت تازه بودن این رویداد، مداخلات انتظامی و قضایی صورت پذیرفته را تشریح کنند.مسلما شهروندان جامعه اسلامی ، به هیچ وجه انتظار حضور اشرار ضربه زننده به امنیت را در سطح جامعه ندارند.

شعار سال : یکی از مهمترین وظایف رسانه، انعکاس مشکلات سطح جامعه به مدیران و تصمیم گیران است. عنوان شده که کلیپ مربوط به درگیری خیابانی در شهر زاهدان است. گویا راوی و منتشر کننده کلیپ ، یکی از نیروهای خدوم اورژانس است. در متن در حال انتشار در فضای مجازی آورده شده است که :
یک درگیری خیابانی عجیب در زاهدان! کتک زدن یک راننده پراید با تبر و شمشیر!! جالب این‌که ، همه هم دارن نگاه می‌کنن!
اینجور درگیریا رو کجاها دیدین ؟
بله اگه در اورژانس شیفت داده باشین ، بعضا شاهد اینگونه قدرتنمایی ها ، خواهید بود.

تعداد بازدید : 211

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین