پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۱۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
شاید در نخسین قضاوت بعد از دیدن این کلیپ گفته شود که مسئله تامین آب مربوط به وزیر نیرو بوده و یا بیان گردد که پیکان نقد باید متوجه رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان باشد؟ باید گفت که تامین برخی از نهادها و عوامل تولید نظیر آب، وظیفه ای بین بخشی بوده و مسئله حاضر، صرفا مربوط به کشاورز گیلانی(احتمالا شرق گیلان) نیست. منتظر پیگیری های وزیر جهاد کشاورزی هستیم.

شعار سال : حالت بدن ،شیوه گفتار ، تحلیل رفتار در فرهنگ منطقه( بر اساس نوع لهجه، اشاره به باغ چای و تصاویر پس زمینه کلیپ ، احتمالا شرق گیلان) و ..... ، گویای واقعی بودن کلیپ بوده و بیان درد سینه سوز یک مرد و کشاورزی زحمت کش.
کشاورز گیلانی که به دلیل بی مدیریتی ، زمینش خشک شده با چشمان اشک آلود می گوید: بچه‌ام بمیرد تا چهلم اش گرفتارم (40 روز گرفتار خواهم بود) ، اما این زمین اگر به با رنرسد تا 10سال زمینگیر می شوم (اشاره به اثر شلاقی موانع تولید و عقب ماندگی مالی در شرایط بحران).
بچه تو بره امریکا، بچه من بره چای باغ (کارگر باغ چایی بشود)؟
آقای خاوازی، برای این درد چه تجویزی خواهی داشت ؟ این صدای یک کشاورز است و شما مدیر ارشد یک بخش . منتظر انعکاس اقدامات شما هستیم.

تعداد بازدید : 15

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین