پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۸۴۲۴۱
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
حسن خلیل آبادی گفت:با اشاره به طرح ایجاد رینگ گردشگری در بافت تاریخی شهرری این طرح در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به تصویب رسیده است و اگر اجرا شود، موجب توسعه گردشگری ری و حتی تهران می‌شود.

شعار سال: حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران با اشاره به طرح ایجاد رینگ گردشگری در بافت تاریخی شهرری گفت: این طرح در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به تصویب رسیده است و اگر اجرا شود، موجب توسعه گردشگری ری و حتی تهران می‌شود.

عضو شورای شهر تهران، چشمه علی، برج طغرل، موزه کارخانه سیمان و ابن باویه را از جاذبه‌های گردشگری این طرح برشمرد و اظهار کرد: برخی موارد هم مانند دژ رشکان در حال حاضر امکان بازدید ندارند که با اجرای این طرح می‌توان در آینده از آن‌ها استفاده کرد.

او با بیان اینکه با اجرای این طرح شاهد یک مسیر گردشگری ویژه در شهرری خواهیم بود، گفت: در این شرایط می‌توانیم با تخصیص حمل و نقل عمومی ویژه در این مسیر تور‌های گردشگری برگزار کنیم و تاریخ شهرری را به کسانی که وارد ایران می‌شوند معرفی کنیم.

خلیل آبادی در پایان تصریح کرد: محدوده اصلی این طرح بین چشمه علی و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 6 تیر ۱۳۹۹، کد خبر:7398739،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین