پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۸۴۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۷
استاندار تهران با اشاره به اینکه استفاده از ماسک باید به یک فرهنگ تبدیل شود گفت: امکان بازگشت تعطیلی‌ها در پایتخت به دلیل کرونا بعید است.
شعار سال: انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه به بررسی تعداد تلفات جاده‌ای سال ۹۸ و بررسی مقایسه‌ای آن با سال ۹۷ پرداختیم که در سال ۹۸ میزان ۶ درصد در تلفات مرگ و میر جاده‌ای کاهش داشتیم.

وی افزود: در سال ۹۷ تعداد یک هزار و ۳۱۹ نفر در اثر حوادث جاده‌ای در سطح استان تهران جان خود را از دست داده‌اند و در سال ۹۸ نیز یک هزار و ۲۴۱ نفر فوت شدند که ۶ درصد کاهش را شاهد بوده‌ایم و در ۲ ماهه اول سال ۹۹ نیز نسبت به سال ۹۸ میزان ۱۴ درصد کاهش مرگ و میر داشتیم و ۴۲ درصد هم کاهش جرحی را تجربه کرده‌ایم.

محسنی بندپی گفت: باید در خصوص تصادفات تدابیری اتخاذ کنیم که نقاط حادثه خیزی که توسط ناجا شناسایی شده‌اند در جاده‌های درون شهر و جاده‌های مواصلاتی اقدامات مؤثر صورت بگیرد.

استاندار تهران گفت: با توجه به طرح ترافیک تصمیم جدیدی قرار نیست گرفته شود و در فاصله گذاری‌ها الزام به استفاده از ماسک است و ۹۰ درصد افراد از ماسک استفاده می‌کنند، ولی به دلیل حجم بالای مسافر در مترو و حمل و نقل عمومی شاهد فاصله گذاری نیستیم و میزان رعایت‌ها ۳۰ درصد شده و این مورد سبب افزایش بیماران گشته باید فاصله گذاری‌ها به بالای ۵۰ درصد برسد.

وی در خصوص تالار‌های پذیرایی عنوان داشت: تالار‌ها نیز برای سرو غذا و پذیرایی مشکل ندارند، ولی برای عروسی هنوز شرایط فراهم نیست، چون در چنین جمع‌هایی فاصله گذاری رعایت نمی‌شود و تعداد زیادی مبتلا می‌شوند و یک نفر تا ۱۴ روز دوره نهفتگی دارد و به چرخه بیولوژیکی ویروس کمک می‌کنند.

استاندار تهران اظهار داشت: امکان بازگشت تعطیلی‌ها بعید است و تاکید می‌کنیم که استفاده از ماسک باید به یک فرهنگ تبدیل شود تا بتوانیم این اپیدمی را پشت سر بگذاریم.









شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل الف، کد خبر:۳۹۹۰۴۰۷۱۷۴، تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین