پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
ابراهیم مبارک قدم د گفت:جاده قزوین_ الموت_ تنکابن به طول 162 کیلومتر قزوین را به مازندران متصل می‌کند. هزینه تکمیل این پروژه نزدیک به هزار و 800 میلیارد ریال بوده و برای اتمام این جاده از قطعه صفر تا 62 کیلومتر تنها چند پل و گلوگاه باقی مانده است.

شعار سال:ابراهیم مبارک قدم در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از برخی پروژه‌های در حال تکمیل استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جاده قزوین_ الموت_ تنکابن به طول 162 کیلومتر قزوین را به مازندران متصل می‌کند.

مبارک قدم تصریح کرد: هزینه تکمیل این پروژه نزدیک به هزار و 800 میلیارد ریال بوده و برای اتمام این جاده از قطعه صفر تا 62 کیلومتر تنها چند پل و گلوگاه باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: این پروژه حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مابقی مسیر از قطعه 62 تا 130‌، نزدیک به 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در حالی که ادامه جاده نیز در مرحله فاز مطالعاتی است.

وی خاطرنشان کرد: طبق زمان بندی ارائه شده قطعه قزوین تا معلم کلایه تا پایان خرداد ماه سال آینده به پایان می‌رسد و تا تکمیل آن نیز تنها چند پل و گلوگاه باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن عنوان کرد: بر اساس سیاست‌های جدید تامین مسکن که توسط وزیر راه و شهرسازی در سال گذشته ابلاغ شده، سهم استان قزوین 9 هزار و 481 واحد مسکونی است.

وی ادامه داد: بر اساس این آئین نامه‌ها، اداره کل استان با هماهنگی مقامات استانی و شورای تامین مسکن استان نسبت به برنامه ریزی و ظرفیت سازی احداث پنج هزار و 787 واحد مسکونی اقدام کرده و حدود 30 هکتار از اراضی مورد نیاز برای ساخت و ساز نیز تامین شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 تیر 1399 ، کدخبر:2295774،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
واقعا خيلي براي مردم اسايش به همراه داره اين طرح با اينكه طولاني شده ولي هنوز مزدم ذوقش رو دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین