پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: تکمیل پروژه محور قزوین-الموت-تنکابن نیازمند اعتبار بسیار بالایی است که مدیران و مسئولان مربوطه باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

شعار سال: امیر امینی در حاشیه بازدید از محور آوج-رزن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تکمیل پروژه محور قزوین-الموت-تنکابن نیازمند اعتبار بسیار بالایی است که مدیران و مسئولان مربوطه باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: امور مطالعاتی در زمینه رانش زمین در طول اجرای پروژه‌ها در حال انجام است چرا که این طرح از طرح‌های ملی و مهم در سطح کشور به شمار می‌رود.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: پروژه قزوین-الموت-تنکابن یکی از پروژه‌های ملی بوده که باید مورد توجه قرار گرفته و در راستای تکمیل آن اقدامات لازم انجام شود.

امینی با بیان اینکه این پروژه در سه مرحله انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر موضوع رانش زمین و مسائل زیست محیطی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که در صورت برطرف شدن این مسائل روند تکمیلی پروژه تسریع خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز نخست پروژه قزوین-الموت-تنکابن در اولویت قرار دارد چراکه مسئولان توجه ویژه‌ای به این طرح دارند.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته با توجه به کمبود منابع مالی وزارت راه و شهرسازی در راستای تکمیل این طرح ملی اقدامات ویژه‌ای انجام داده است.

امینی بیان کرد: تکمیل همه طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار بوده و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه همکاری و مشارکت مطلوبی داشته باشند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 مهر 1395، کد مطلب: 1206366:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
بهانه برای خوابیدن پروزه دارین همش کمبود اعتبار دارین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین