پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۱۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
سید کمال‌الدین میرجعفریان گفت:۱۰ استان کشور درگیر مبارزه با ملخ صحرایی هستند و موضوع مبارزه با این آفت از سال ۹۸ و در شرایطی که درگیر سیل بودیم، برنامه‌ریزی شده است.

شعار سال:معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور گفت: ۱۰ استان کشور درگیر مبارزه با ملخ صحرایی هستند.

علی مراد سرافرازی، امروز چهارشنبه ۱۱ تیر در نشست ستاد عالی گیاه پزشکی خراسان جنوبی که با محوریت مبارزه با آفت ملخ صحرایی برگزار شد، اظهار کرد: باید توجه داشت که مقابله به تنهایی از عهده جهاد کشاورزی خارج است و اگر همه دستگاه‌های استان بسیج نشوند، طی سه ماه آینده با یک بحران جدی مواجه خواهیم بود.

سید کمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: مبارزه با آفت ملخ صحرایی مانند بیماری کرونا به حمایت، پشتیبانی و عزم ملی نیاز دارد و با اعتبارات ناچیز استانی نمی‌توان با بحران مقابله کرد.

وی اظهار کرد: چهار شهرستان نهبندان، درمیان، سربیشه و زیرکوه در این استان درگیر مبارزه با ملخ صحرایی هستند و موضوع مبارزه با این آفت از سال ۹۸ و در شرایطی که درگیر سیل بودیم، برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: جهاد کشاورزی استان باید بر مبنای تکلیفی که برای دستگاه‌ها مشخص شده است، حمایت و پشتیبانی لازم را انجام داده و فرمانداران نیز برای اثربخشی موضوع مقابله با ملخ صحرایی، برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند و نیازمندی‌ها را گزارش کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: پروسه مبارزه باید روشن و همه مراحل تبدیل به شیوه‌نامه شده و امکانات، متناسب با میزان درگیری هر منطقه اختصاص داده شود تا منابع و انرژی نیروی انسانی هدر نرود.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین‌آلات با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی، بسیج سازندگی و نیروهای نظامی تامین خواهد شد و اگر همراهی وزارتخانه و حمایت ملی را داشته باشیم، می‌توان به مدیریت بحران امیدوار بود.

در این نشست که با حضور نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران چهار شهرستان و مدیران استانی برگزار شد، آخرین وضعیت مبارزه با ملخ صحرایی و مشکلات پیش‌رو مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 11 تیر    99، کد خبر:99041108816،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
يعني استان هاي ديگه هم هعمينقدر بي سرپرست رها شدن؟ چرا همه پروژه ها تو استان ما هيچ پيگيري اي نميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین