پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
محمدرضا بنی طبا، مدیر روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران: واردکنندگان کره نه ۴ شرکت بلکه بیش از ۱۰ شرکت هستند. در عین حال یکی از شرکت‎هایی که از آن به عنوان ایجاد کننده انحصار در صنعت لبنیات نام برده شده اصولا نه تولیدکننده کره است و نه واردکننده آن.
شعار سال: محمدرضا بنی طبا، مدیر روابط عمومی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران: واردکنندگان کره نه ۴ شرکت بلکه بیش از ۱۰ شرکت هستند. در عین حال یکی از شرکت‎هایی که از آن به عنوان ایجاد کننده انحصار در صنعت لبنیات نام برده شده اصولا نه تولیدکننده کره است و نه واردکننده آن.

طرح ادعای اختصاص ارز ترجیحی به واردات ۴۵ هزار تن کره برای امسال کذب بوده و تا به این لحظه و به اذعان مسئولان دولتی نه ارزی به واردات کره تخصیص یافته و نه کره‎ای وارد شده‎است و هیچگونه تصمیمی نیز برای تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات کره اتخاذ نشده است. به تبع آن وجود رانت ۲ هزار میلیارد تومانی نیز کذب بوده است.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین