پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۵۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مبلغی گفت:شهرستان کوهدشت در طرح مسکن مهر نیز مورد بی مهری قرار گرفته و تنها 512 واحد دارد و اینکه دو شهرستان کوهدشت و رومشکان به طور کلی در مسکن ملی نادیده گرفته شدند .

شعار سال:حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مبلغی  در جلسه اقتصاد مقاومتی استان لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به مطالبات مردم کوهدشت در حوزه راه سازی اظهار داشت: جاده گراب و کوهنانی مجموعا به طول 30 کیلومتر ، زیر سازی و آسفالت محور های روستایی به طول 170 کیلومتر که شامل کوهدشت شمالی و وسکور می شود که چنانچه راهشکافی و آسفالت شود راه خاکی در این شهرستان نداریم و همچنین روکش آسفالت محور کشماهور و کبود ابوالوفا به طول 24 کیلومتر و از جمله مطالبات مردم شهرستان کوهدشت در حوزه راه سازی است.

وی بروکش آسفالت زیر تنگ، نام کول و چند روستای دیگر به طول 15 کیلومتر را ازدیگر مطالبات مردم شهرستان کوهدشت دانست و افزود: 32 دستگاه پل در شهرستان کوهدشت در سیل سال گذشته دچار خسارت و 10 دستگاه پل به طور کامل تخریب شدند که نیارمند اقدامات جدی در این رابطه هستیم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تکمیل چهار خطه بازوند – سوری از چغابل تا روستای ولیعصر به طول 8 کیلومتر، تعریض  محو روستایی رماوند به طول 24 کیلومتر که راه ارتباطی استان لرستان با ایلام است و همچنین احداث زیر گذر در تقاطع تنگ بره که شاهد تصادف در این محور هستیم از جمله مطالبات مردم رومشکان در حوزه راهسازی است.

وی با انتقاد از استانداری، معاونت عمرانی و اداره کل مسکن و شهرسازی در استان لرستان بیان کرد: متاسفانه شهرستان کوهدشت و رومشکان به طور کلی در طرح مسکن ملی فراموش شده اند و این در حالی است که شهرستان کوهدشت بیشترین متقاضی مسکن ملی را دارد.

مبلغی گفت: شهرستان کوهدشت در طرح مسکن مهر نیز مورد بی مهری قرار گرفته و تنها 512 واحد دارد و اینکه دو شهرستان کوهدشت و رومشکان به طور کلی در مسکن ملی نادیده گرفته شدند و این به دلیل عدم توجه  کافی به مردم است و همچنین در پروژه های ارائه شده توسط استانداری حتی یک پروژه به نام از شهرستان های کوهدشت و رومشکان مشاهده نمی کنیم و این نیز نادیده گرفتن مردم شهرستان کوهدشت و رومشکان است که باید برای جبران این نادیده گرفتن ها اقداماتی انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 12 تیر ۱۳۹۹، کد خبر: 2298425،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
اين طرح ملي مسكن كم از اون طرح مسكن مهر نداره و ميتونه در اينده راه هاي بدتري براي اقتصاد ايجاد كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
چرا اين طرح رو به خوبي براي مردم تبيين نميكنن كه مردم به خوبي از جز جز اين طرح برخوردار بشن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین