پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۷۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس، مدعی شد که در رابطه با اعتبارات سیلاب و کرونا سر لرستان کلاه رفته و خواستار شفاف‌سازی مسئولان در این رابطه شد.

شعار سال:مهرداد ویسکرمی شامگاه پنج شنبه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه افلاک با تاکید بر اینکه یکی از بحث‌های اصلی لرستان حوزه آب است، اظهار داشت: به وزارت نیرو و مسئولان آب لرستان اعلام می‌کنم که در چهار سال نمایندگی خود اگر شده هیچ کار دیگری انجام ندهم، باید بخش آب حوزه انتخابیه خود را حداقل به جایی برسانم.

در بحث سیلاب «یک کلاه» و در کرونا نیز «نصفه کلاهی» سرمان رفته است

وی با بیان اینکه به گفته یکی از کارشناسان حوزه آب حتی در بحث سیلاب نیز سر ما کلاه گذاشته‌اند، گفت: اعتباری که سال قبل برای پروژه‌های سد سازی لرستان در نظر گرفته می‌شد را به نام سیلاب به ما پرداخت کرده‌اند و سپس اعتبار سدها را کم کرده‌اند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس شنیده‌های ما، اعتباری که سازمان مدیریت و برنامه ریزی به گیلان پرداخت کرده بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: این در حالیست که برای لرستان در بحث کرونا پنج میلیارد در نظر گرفته شده است اگر این امر اشکالی دارد با سند و مدرک اعلام کنند.

ویسکرمی ادامه داد: بعدها که صدای این موضوع درآمده و حرف‌هایی زده شده، این پنج میلیارد به ۳۵ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در بحث سیلاب «یک کلاه» و در کرونا نیز «نصفه کلاهی» سرمان رفته است، بیان داشت: اعتبار پروژه‌های سد سازی را به اسم سیلاب اختصاص داده‌اند که البته ممکن است به دلایلی نشود آن را جذب کرد، در بحث کرونا گیلان و مازندران ظاهراً ربط بیشتری به آقای «نوبخت» داشته‌اند و پنج میلیارد برای لرستان در نظر گرفته شد که با حرف‌ها و صحبت‌هایی که زده شد به ۳۵ میلیارد افزایش پیدا کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این عدد نیز یک سوم استان گیلان است، افزود: اینها را کارشناسان «چیز بلد» به من گفته‌اند و اگر اشکالی دارند مسئولان اعلام کنند.

هشدار به وزارت نیرو در بحث اختصاص حق آبه لرستان

ویسکرمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به محصول زعفران لرستان، اظهار داشت: یکی از نمایندگان گفته که میزان کشت زعفران ما زیاد است، زیاد بودن دلیل بر بالا بودن کیفیت نیست، همین حالا ادعای ما این است که دو درصد زعفران ایران را تولید می‌کنیم، اما بر اساس فاکتورهای سه گانه ای که وجود دارد کیفیت این دو درصد بالا است.

وی ادامه داد: همه در گذشته غیرت داشته‌اند و دوست داشته‌اند که کاری انجام دهند، اما وقتی که پای مذاکره به عنوان مثال برای گرفتن حق آبه لرستان می رسیم، باید با عدد و رقم حرف بزنیم گفت: در این راستا همت ما این است که با کمک کارشناسان داخل و حتی خارج از استان با دست پر و کارشناسی مسائل را پیگیری کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با هشدار به وزارت نیرو، بیان داشت: ما حتی تا استیضاح وزیر نیرو هم پای کار ایستاده‌ایم، بعضی‌ها فکر نکنند این امر در حد یک توییت است، وظیفه ما این است که از حق و عدالت دفاع کنیم.

ویسکرمی با تاکید بر اینکه ما می‌گوئیم که حق آب ما این میزان است، اگر ندادید پتانسیل‌های قانونی آن وجود دارد و سرمان کلاه هم نمی‌رود که بگویند ببینیم چه می‌شود و دولت تمام شود، گفت: ما بازه زمانی تعیین می‌کنیم، اگر در این بازه زمانی کاری صورت نگیرد ما هم هر کاری که توانستیم انجام می‌دهیم.

وی افزود: رفاقت‌ها سر جای خود، اما از حق آبه لرستان نمی‌توانیم بگذریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 مرداد ۱۳۹۹، کد خبر:4987422،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
احساس ميكنم مسئولين اونطور كه بايد در لرستان نميتونن احقاق حقوق كنن براي مردم و هميشه ما جزو عقب مونده ترين استان ها در رديافت مققري مون هستيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
مسئولين لرستان نميتونن اونطور كه استان هاي ترك زبان ما بلدن حق خودشون و مردمشون رو بگيرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین