پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
فکوری گفت: کوئید ۱۹ صنعت گردشگری و هتلداری را متلاشی کرده است همه صنایع به صورت نیم بند در حال فعالیت هستند اما صنعت گردشگری همچنان با گذشت چند ماه از بروز کرونا تعطیل مانده است.

شعار سال:فکوری از کارآفرینان لرستانی درشورای گفتگو ی دولت و بخش خصوصی لرستان با اشاره به  ‌اینکه کرونا صنعت گردشگری لرستان را نابودکرده است ، اظهار کرد: اقتصاد ما اقتصادی تحریمی است و اگر حمایت نشود و تصمیات درستی اتخاذ نکنیم، متلاشی می شود و با سیل عظیمی از ورشکستگی های بخش خصوصی، تولید و بیکاری روبرو خواهیم شد.

اوافزود: دولت قول هایی برای حمایت از واحدهای تولیدی داده است اما نمی تواند آنها را اجرایی کند چراکه پولی برای حمایت ندارد و بنابراین در این استان خودمان باید دلمان به حال خودمان بسوزد و به یکدیگر کمک کنیم.

فکوری با تاکید بر اینکه کوئید ۱۹ صنعت گردشگری و هتلداری را متلاشی کرده است،تصریح  کرد: همه صنایع به صورت نیم بند در حال فعالیت هستند اما صنعت گردشگری همچنان با گذشت چند ماه از بروز کرونا تعطیل مانده است. با وجود اینکه هتل های استان های اطراف شروع به فعالیت کرده اند اما هنور هتل های ما در لرستان اجازه بازگشایی ندارند و هیچ دلیل قانع کننده ای برای تعطیلی آنها وجود ندارد.

این کارآفرین لرستانی خاطر نشان کرد: هتل های این استان در بهترین حالت ۳۰ تا ۳۵ درصد ظرفیت پر می شوند و اگر همین شرایط پیش رود، هتل داری در لرستان ورشکسته می شود.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:  19خرداد 1399،کدخبر:  1012659،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین