پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
سازمان بین المللی دریانوردی IMO اعلام کرد علی‌رغم شیوع بیماری همه‌گیر کرونا نسبت به کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای متعهد است.
شعار سال: به نقل از سایت IMO در اطلاعیه‌ای که این سازمان منتشر کرده، آمده است جامعۀ دریایی در حال حاضر بیشتر بر روی مشکلات و معضلات تغییر خدمۀ کشتی‌ها متمرکز شده و در چنین شرایطی ممکن است کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای از کشتی‌ها به فراموشی سپرده شود.

این درحالی است که سازمان IMO به شدت بر اجرای این طرح پافشاری کرده و به الزام آن وفادار است.

در اطلاعیۀ سازمان IMO آمده است به منظور توجیه بیشتر جامعۀ دریایی در زمینۀ حفظ محیط زیست و کاهش گاز‌های گلخانه‌ی جلسۀ بحث و گفتگو به صورت مجازی از تاریخ ششم تا دهم ژوئیه سال جاری با حضور دست اندر‌کاران جامعۀ دریایی، مدیران خطوط کشتیرانی و صاحبان کشتی برگزار خواهد شد تا تمامی فعالان جامعۀ دریایی نظرات خود را به اشتراک بگذارند و در صورتی‌که در زمینۀ اجرای قانون ۲۰۲۰ مشکلاتی وجود دارد، با مقامات IMO در میان بگذارند و در ادامه به پیشنهاد‌های خود در این ارتباط بپردازند.

IMO در این اطلاعیه از تمامی ذی‌نفعان جامعۀ دریایی خواست در این گفتمان دریایی حضور فعال داشته باشند، زیرا قرار است یک کارگروه جدید برای بررسی مشکلات ناشی از کرونا بر سر اجرای قانون ۲۰۲۰ تشکیل شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مانا، تاریخ انتشار: 14 تیر 1399، کد خبر: 87035، www.mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین