پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۲۱۲
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح: تا سال ۱۴۰۱ باید ۱۰۰ درصد سربازان در طرح مهارت آموزی شرکت کنند.

شعار سال: سردار کمالی امروز و در پایان جلسه ارزیابی میدانی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان مرکزی گفت: طبق برنامه امسال باید ۶۵ درصد از سربازان آموزش مهارت آموزی را پشت سر بگذارند و تا سال ۱۴۰۱ نیز باید ۱۰۰ درصد سربازان در طرح مهارت آموزی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ۵۱۲ آموزش تخصصی و ۶ آموزش عمومی در طرح مهارت آموزی پیش بینی شده است، افزود: سربازان در طول خدمت یک آموزش تخصصی بنابر استعداد و توانمندی خود و نیز ۶ آموزش عمومی شامل امداد و نجات، کسب و کار، سبک زندگی و کارآفرینی را پشت سر می‌گذارند.

جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه طرح مهارت آموزی فقط به مرحله آموزش ختم نمی‌شود، گفت: پس از خدمت سربازی جوانان در سایت «ماهرسان» ثبت نام کنند تا برای اشتغال آن‌ها برنامه ریزی صورت گیرد.

سردار کمالی همچنین در خصوص مدت دوره آموزشی نظامی سربازان جدیدالورد گفت: تا مهرماه مدت دوره آموزش نظامی سربازان به یک ماه کاهش می‌یاید و پس از این تاریخ نیز تصمیمات جدیدی با توجه به وضعیت بیماری کرونا گرفته می‌شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 16 تیر    99، کد خبر:   2758902، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین