پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۳۷۲
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
مهدی علی نژاد ظرفیت‌های قانونی در قالب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و برخورداری از سانس‌ها و امکانات مختلف ورزشی به ناشنوایان را مهم ارزیابی کرد و گفت: نگاه حمایتی وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون همچنان ادامه خواهد داشت.
شعار سال: مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان از این فدراسیون به عنوان فدراسیونی دارای انظباط مالی، اداری نام برد و گزارش حسابرس، بازرس و خزانه‌دار را بیانگر این مهم عنوان کرد.

وی رویداد رقابتی هشتمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان را که قرار بود در هنک کنگ انجام شود و بدلیل مسایل سیاسی برگزار نشد، فرصت خوبی برای مدال‌آوری این مجموعه عنوان کرد و گفت:این رویداد متاسفانه لغو شد و سال جاری هم بدلیل شیوع کرونا مسابقات در اکثر رشته‌ها تعطیل است.

علی نژاد اهمیت حفظ آمادگی ورزشکاران و قهرمانان را در دوران کرونا مهم برشمرد و تصریح کرد: فدراسیون باید بتواند از طریق آموزش‌های از راه دور شرایط حفظ آمادگی را برای قهرمانان پدید آورد.

وی ظرفیت‌های قانونی در قالب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و برخورداری از سانس‌ها و امکانات مختلف ورزشی به ناشنوایان را مهم ارزیابی کرد و افرود: قطعا نگاه حمایتی وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون همچنان ادامه خواهد داشت.

علی‌نژاد کار کردن در ورزش ناشنوایان را جهاد عنوان کرد و اظهار کرد:از زحمات تمام کسانی که برای توسعه ورزش ناشنوایان فعالیت می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم سال ٩٩ هم سال موفقی برای این قشر رقم بخورد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 16 تیر 1399 ، کدخبر: 99041612234 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین