پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۸۶۶۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
رئیس مرکز فناوری اطلاعات آموزش و پرورش از رفع مشکل سامانه ثبت نام مدارس خبر داد.
شعار سال: آقای مهدی شرفی گفت: خانواده‌ها می‌توانند از امروز برای دریافت کارنامه فرزندان خود و ثبت نام به مدارس مراجعه کنند.

وی افزود: مشکل چاپ کارنامه دانش آموزان در مدارس نیز برطرف شده است و مدیران مدراس می‌توانند به جای صدور کارنامه‌های دستی کارنامه‌های چاپی سامانه را تحویل خانواده‌ها دهند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۴ ساعت بعد از درج اطلاعات دانش آموزان در سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزان (سناد) خانواده‌ها می‌توانند به سامانه خرید کتاب درسی به نشانی irtextbook.ir مراجعه و کتاب‌های درسی فرزندان خود را خریداری کنند.
 
تعداد بازدید : 6

 
وی تأکید کرد: دانش آموزان پایه نهم یک روز بعد از ثبت نام در سامانه سناد می‌توانند به صورت الکترونیکی انتخاب رشته تحصیلی خود را در برگه شماره ۶ انتخاب رشته انجام دهند.

شرفی تصریح کرد: در سامانه انتخاب رشته برای هر دانش آموز ۴ اولویت در نظر گرفته شده و دانش آموزان بر اساس اولویت رشته‌های اعلامی می‌توانند رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: در صورتی که دانش آموز برای یک رشته تحصیلی حدنصاب نمرات دروس ریاضی و علوم تجربی را کسب نکرده باشد سامانه از انتخاب آن رشته برای دانش آموز جلوگیری خواهد کرد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  صدا و سیما  ،تاریخ انتشار:  18 تیر 1399،کدخبر: 2760654  ،www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین