پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۸۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۳
جالب است با مدیرعامل این شرکت که صحبت کردیم متوجه شدیم آن‌ها منتظر صدور حکم شکایت‌شان هستند. بی‌سروصدا که البته به‌نظر می‌رسد سکوتی پر از تاوان باشد! ۷ میلیارد طلب اصلی و حدود ۳ میلیارد تومان غرامت براساس بندی که در قرارداد طرفین وجود دارد.
شعار سال: هر روز اخبار بدهکاری‌های ارزی پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر می‌شود، اما فعلا کسی از طلب و البته شکایت شرکت ریحان فیلم هیچ حرفی نمی‌زند. حتما این موضوع حقوقی است و رسول‌پناه نباید خودش در آن ورود کند و این کار وظیفه واحد حقوقی است. یکی از اختلافات به‌وجود آمده میان رسول‌پناه و هاشمی بر سر قرارداد این شرکت بود. وزیر روی آتیه داده‌پرداز نظر مثبت داشت و برای همین رسول‌پناه هم همسوی وزیر شد و هاشمی دستش به جایی نرسید تا این قرارداد دوباره به جریان بیفتد و بدهی گذشته هم از سر پرسپولیس برداشته شود.

یعنی نیاز نیست یک مدیر گاهی خودش مستقیم وارد عمل شده و جلوی یک فاجعه مالی دیگر را بگیرد؟!
جالب است با مدیرعامل این شرکت که صحبت کردیم متوجه شدیم آن‌ها منتظر صدور حکم شکایت‌شان هستند. بی‌سروصدا که البته به‌نظر می‌رسد سکوتی پر از تاوان باشد! ۷ میلیارد طلب اصلی و حدود ۳ میلیارد تومان غرامت براساس بندی که در قرارداد طرفین وجود دارد.

به پرسپولیس ضربه نمی‌زنیم، با صبوری حق‌مان را می‌گیریم
وقتی با مهدی عابدین، مدیرعامل شرکت ریحان فیلم تماس گرفتیم و از نتیجه شکایتش از باشگاه پرسپولیس سوال کردیم، پاسخی داد که قابل تامل بود. عابدین می‌گفت: «یک مسیر حقوقی ایجاد کردیم و آن را دنبال می‌کنیم و منتظریم تا قانون درموردش تصمیم‌گیری کند. ۶ ماه قبل از اجرایی شدن قراردادمان با پرسپولیس به‌خاطر نیاز این باشگاه مبلغ ۷ میلیارد تومان به شکل نقد به حساب این باشگاه واریز کردیم تا مشکلات برطرف شود. قرارداد ما با باشگاه به مانند قراردادی بود که با اسپانسر کنونی به امضا رسید، اما برای ضمانت قرارداد موضوع بلیت‌فروشی را در اولویت کار قرار دادیم که درنهایت آن اتفاقات رخ داد.»

عابدین درمورد سرانجام این شکایت گفت: «با توجه به علاقه‌ای که به پرسپولیس داریم نه به این باشگاه ضربه می‌زنیم نه به مدیرانش. با صبوری و از مجاری قانونی به حق‌مان خواهیم رسید. هدف‌مان خدمت به این باشگاه و هوادارانش بود و هدف دیگری از این قرارداد برایمان متصور نبود.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار: 19 تیر 1399، کد خبر: 42938،  www.farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین