پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
دود ناشی از وقوع مشکل فنی در واحد PTA2 پتروشیمی شهیدتندگویان با حضور آتش‌نشانان شرکت مهار شد.
شعار سال: عصر (یکشنبه، ۲۲ تیرماه) مشکلی جزئی در کارخانه PTA ۲  این مجتمع برای لحظاتی سبب ایجاد دود در واحد شد که با حضور به‌موقع همکاران آتش‌نشان شرکت مهار شد و شرایط تحت کنترل قرار گرفت.

قابل ذکر است، با توجه به شرایط آب‌وهوایی منطقه در تابستان و گرمای زیاد در این ایام، امکان وقوع چنین حوادثی بسیار بالا بوده به همین منظور به‌طور مرتب و هر هفته مانور‌هایی برای آمادگی بیشتر نیرو‌های ایمنی و آتش‌نشانی مجتمع در مقابله با حوادث مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

پتروشیمی شهیدتندگویان به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده محصول PET (پلی‌اتیلن ترفتالات) در صنعت پتروشیمی کشور از ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۵۸۷ هزار تن محصول متنوع از جمله گرید‌های مختلف PET برخوردار است. محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات از مهم‌ترین پلی‌استر‌های قابل استفاده در تولید الیاف و پنبه مصنوعی برای صنایع نساجی، تولید انواع بطری نوشابه، قوطی و ظروف بسته‌بندی مواد غذایی، دارویی، بهداشتی و همچنین صنایع تولید فیلم‌های پلاستیکی به شمار می‌روند.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شانا، تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۳۰۴۸۴۶، www.shana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین