پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۶۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
در یک ماهه اخیر، این دومین آتش سوزی انبار ضایعات صنایع است. صنایعی آلوده کننده، چون پتروشیمی که از آلوده سازترین صنایع محسوب می‌شوند. حادثه‌ای غیر مترقبه اتفاق افتاده و انبار ضایعات پتروشیمی گلپایگان دچار آتش سوزی شده است. تا اینجای داستان هیچ. سوال اینجاست که چرا محیط زیست بعد از آتش سوزی، مطالبه خسارت نمی‌کند؟ چقدر باید از کارنابلدی و حاشیه‌ای بودن مدیران و کارشناسان سازمان محیط زیست، لطمه و ضربه بخوریم؟
شعار سال: فرماندار گلپایگان می‌گوید که ساعت ۱۷:۳۰عصر امروز انبار ضایعات در پتروشیمی گلپایگان دچار حریق شد که با حضور به موقع نیرو‌های امدادی آتش نشانی این حریق مهار شد و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است. لازم به توضیح است که انبار ضایعات در خارج از محیط پتروشیمی قرار دارد.
 
باز آتش سوزی انبار ضایعات پتروشیمی و باز سکوت محیط زیست
 
 
سوال اینجاست که چرا این حادثه باید توسط فرماندار توضیح داده شود؟ سطح اطلاعات تخصصی و دست اول ایشان چقدر است؟ چرا حادثه توسط مدیر پتروشیمی، سرتیم آتش نشانی، مدیر بخش HSE پتروشیمی و ... گزارش داده نشده است؟
تعداد بازدید : 8

محیط زیست اصفهان چرا مطالبه خسارت نمی‌کند؟ چقدر با همین آتش سوزی به محیط زیست فشار وارد شده و مواد شدیدا سمی و نامتعارف، وارد هوا و آب و خاک گلپایگان و حتی شهر‌های اطراف شده است؟
منتظر دریافت توضیحات هستیم
تعداد بازدید : 8
تعداد بازدید : 11

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
واقعا دلتون خوشه. راستی راستی دنبال دریافت توضیحات هستید؟ شوما می دونید مدیر این پتروشیمی کیه و الان چندی پول داره پارو می کنه؟ شوما می دونین که با چه مبلغی می شه حتی دهن محیط زیست رو هم بست و حادثه رو حادثه جلوه داد. دلتون خوش ها دادا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین