پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
ادعاهای سنگینی علیه خانواده کاشفی آشتیانی در کانال تلگرامی مکتوبات به قلم عبدالله حامدی، مطرح شده است. این ادعاها به طیفی از مهره چینی ها در وزارت امور خارجه تا مفقودی میلیون دلاری در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور آذربایجان، شرایط خاص ایجاد شده در شهرستان لارستان ، اعزام و اخذ اقامت برای فرزندان مسئولین در سایر کشورها،.....، اشاره دارد. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال بدون هیچ گونه نظر تائیدی یا تکذیبی و صرفا با توجه به اهمیت موضوع و عمل به وظیفه و رسالت حرفه ای خود اقدام به انعکاس مطلب نموده و از کلیه ذی نفعان ، ذی مدخلان و مطلعین ، تقاضای مشارکت در بحث و ارسال توضیحات را دارد . ضمن احترام و تاکید بر بحث فسادستیزی ، مسلما همه ما معتقد به این واقعیت هستیم که حفظ آبروی مومن از حفظ آبروی خانه خدا هم بالاتر است، لذا در مشارکت های احتمالی صورت پذیرفته جهت تقویت و اصلاح خبر، رعایت جنبه های قانونی، اخلاقی و امنیتی موضوع ،الزامی خواهد بود.
شعار سال: در ایالات متحده آمریکا چه خبر است که یک نفر یا تعدادی از اعضای خانواده های مسئولان کشور، باید در آن اقامت داشته باشند؟ این پرسشی است که پاسخی در ظاهر ساده اما در واقع پیچیده دارد. واقع ماجرا آن است که فرزندان، یا اعضای درجه یک خانواده مسئولان، به سان پل ارتباطی و قلک ذخیره روز مبادا، در کشورهایی همچون آمریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه و ... مستقر هستند . 

از جمله این حلقه های ارتباطی، کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند است که مرور اسامی نفرات اصلی این حلقه، سرمنشاء و رمزگشای از معضلات و وضعیت دستگاه دیپلماسی است. از جمله اعضای این حلقه، عباس کاشفی آشتیانی است؛ کارگزار حلقه ای که با بررسی وضعیت مالی و خانوادگی وی، موضوعات جالب توجهی کشف و افشا می شود.

بر اساس شنیده ها ، عباس کاشفی آشتیانی با حمایت متکی و نبی زاده در وزارت خارجه ورود کرد و در اندک زمانی به عنوان کارمند بخش اداری، وارد عرصه دیپلماسی کشور شد. در دوران پیش از بازنشستگی، آشتیانی با حمایت نبی زاده به عنوان کارمند بخش اداری به کشور آذربایجان اعزام شد؛ درست در همین زمان عدد بسیار هنگفتی معادل چند میلیون دلار از سفارت خانه مفقود و در ادامه پرونده ای برای بررسی شکل گرفت که این پرونده پس از سال ها، همچنان باز و در دست کنکاش نهادهای ذی ربط است! فاجعه دیپلماتیک زمانی شکل گرفت که وی نه تنها توبیخ یا برکنار نشد، بلکه با حمایت حلقه شبه قاره، به عنوان کارمند اداری و دفتری سفارت ایران در هند مسئولیت دیگری گرفت.
 
راز اقامت فرزندان برخی از مسئولین در اروپا و آمریکا شمالی چیست؟

کاشفی آشتیانی اما در نهایت با حمایت حلقه شبه قاره، به عنوان مسئول نمایندگی وزارت خارجه در شهرستان لارستان منصوب و بنوعی سرپل ارتباطات این حلقه با کشورهای حاشیه خلیج فارس شد. امین و زهرا، فرزندان وی، با حذف پسوند آشتیانی از شناسنامه و مدارک شناسایی خود، به تاسیس شرکت های اقتصادی اقدام کردند. طولی نکشید که پدر هم به تبع فرزندان خود علنا وارد عرصه اقتصادی شد و با تاسیس کاویان سوله تهران، از پس پرده بیرون آمد(شعار سال: کاویان سوله تهران ،تاسیس سال ۱۳۸۰ در شهرک صنعتی پایتخت واقع در ایوانکی است . اسامی مدیران هم با اسامی ادعا شده فرق دارد . باید بررسی شود که آیا مالک و سهامدار عوض کرده یا حجم فعالیت ها در سال های مورد ادعا ، افزایش پیدا کرده است یا خیر؟).
راز اقامت فرزندان برخی از مسئولین در اروپا و آمریکا شمالی چیست؟
در خصوص عکس ها تشکیک وجود دارد( نیازمند راست آزمایی بیشتر)

اما ماجرا زمانی جالب می شود که بدانید امین کاشفی، با محمدحسن و سجاد انصاری لاری، فرزندان محمدابراهیم انصاری لاری (استاندارد فارس در زمان دولت خاتمی و مدیرعامل منطقه آزاد قشم در دولت دوم روحانی) همکاری اقتصادی داشت و آقازاده محترم جناب آشتیانی، اکنون در کالیفرنیا سکونت دارند( شعار سال : این ادعا ، نیازمند ادله اثباتی قویتر است). اما از سوی دیگر می توان به فعالیت های فرهنگی و روانشناسی سمانه (زهرا) کاشفی پرداخت.کافی است به صفحه اینستاگرام وی نگاهی گذار کنید و خودتان قضاوت نمائید( شعار سال: ارتباط این موضوع با پرونده ادعایی برای پدر چیست، ما هم متوجه نشدیم).
 
بر اساس توضیحات، بنظر می رسد که خانواده کاشفی آشتیانی سرنخ بسیاری از مسائل ویژه اقتصادی کشور در حوزه ارتباط با کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی ورای شبه قاره هند هستند.
 
شعار سال مجددا تاکید می کند که انتشار این خبر به معنای تائید آن نبوده و می بایست توسط مراجع امنیتی ، قضایی و .... ، مورد بررسی قرار گیرد. تا زمانی هم که ادله کافی برای اثبات وجود نداشته باشد، در حد بیان رخدادها و آگاه سازی و حساس سازی منجر به کاهش احتمال سواستفاده رسانه های بیگانه، تلقی می گردد. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،آماده انعکاس نظرات ذی نفعان و ذی مدخلان است.

پایگاه تحلیلی -خبری شعارسال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شجاعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
0
0
هم اکنون امین کاشفی با چمدان سرقتی دلارهای نفتی که پدرش در سفارت ایران در آذربایجان به آمریکا برده همراه خواهرش خوش می گذرانند
مدیر پایگاه

سلام 


خانم کاشفی که در ایران هستند گویا.
اگر مدارک و مستندات خاصی درباره این خبر دارید، لطفا بشکل عادی یا محرمانه ،برای ما ارسال کنید 

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین