پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
مسئول مقابله با آسیب های اجتماعی قابل دنباله گیری در شبکه های مجازی و پیشگیری و درمان آنها برای قشر نوجوان و جوان کشور ، کیست؟ چه کسی را در این کم کاری مقصر بدانیم، نظام آموزشی زیر سوال حاکم بر آموزش و پرورش ، سازمان بهزیستی پر مشغله همه کاره ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزیر جوان پای سیستم ، معاونت به حاشیه رانده شده امور جوانان وزارت ورزش و امور جوانان ، معاونت کم عملکرد زنان و خانواده ریاست جمهوری و یا ..... . واقعا چه کسی را باید مسئول فعالیت بخشی یا فرابخشی ساماندهی به این معضل دانست؟

شعار سال: مسئول مقابله با آسیب های اجتماعی قابل دنباله گیری در شبکه های مجازی و پیشگیری و درمان آنها برای قشر نوجوان و جوان کشور ، کیست؟ چه کسی را در این کم کاری مقصر بدانیم، نظام آموزشی زیر سوال حاکم بر آموزش و پرورش ، سازمان بهزیستی پر مشغله همه کاره ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزیر جوان پای سیستم ، معاونت به حاشیه رانده شده امور جوانان وزارت ورزش و امور جوانان  ، معاونت کم عملکرد زنان و خانواده ریاست جمهوری و یا ..... . واقعا چه کسی را باید مسئول فعالیت بخشی یا فرابخشی ساماندهی به این معضل دانست؟

تعداد بازدید : 554

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت آپارات ، تاریخ انتشار: تیر 1399 ، کدخبر: - ، www.aparat.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین