پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۰۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: تحویل گاز به ۲۰۰واحد صنعتی است و همچنین گازرسانی به ۴۵روستا در الویت برنامه‌های سال جاری است.
شعار سال: اسماعیل مفردبوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که در سالن کنفرانس شهید باهنر ستاد ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: با تدوین برنامه منظم درخصوص جایگزینی سوخت مایع با گازطبیعی، گازرسانی به ۲۸۵واحد صنعتی در استان در سال گذشته اجرایی شد و تعداد صنایع بهره مند از گاز در استان به ۳ هزار و ۵۰واحد رسیده است.
بوشهری افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته این شرکت در سال ۱۳۹۸، می‌توان به تحویل بدون وقفه حدود ۵ میلیارد مترمکعب گاز به بخش های مختلف استان اشاره کرد که از این مقدار ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون مترمکعب گاز فقط به نیروگاه شهید رجایی تحویل شده است.
او تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب به مشترکین، کسب تقدیرنامه سه ستاره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران و فعالیت در زمینه مسئولیت های اجتماعی از جمله اقداماتی است که در سال گذشته اجرایی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان با اشاره به برنامه های پیش رو در سال ۹۹ تصریح کرد: پیش بینی و برنامه ریزی شرکت گاز استان قزوین برای امسال، تحویل گاز به ۲۰۰واحد صنعتی است که تاکنون گازرسانی به ۷۰واحد محقق شده و همچنین گازرسانی به ۴۵ روستا است که عملیات اجرایی آن ها در حال انجام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 29 تیر 1399، کد خبر: 1411852،  www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
واقعا واحدهاي صنعتي در ايران مخصوصا در اراك و قزوين از محدوديت ها و محروميت هاي زيادي برخوردار هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین