پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۱۵۷
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
ورود نظام مهندسی کشاورزی به مباحث عملیاتی مطرح در تولید و ارایه خدمات تخصصی به کشاورزان از ابتدا موافقان و مخالفان جدی داشته است. با گذشت چند سال از این طرح، برخی از کارشناسان با وجود عدم ارایه گزارشات عملکردی شفاف توسط نظام مهندسی، توسعه این گونه فعالیت را ناکارآمد دانسته و آن را بنوعی اتلاف منابع تشبیه می کنند. در حالی که نظام مهندسی کشاورزی، تاکید بالائی بر توسعه این نوع مراکز و خدمات دارد. نظرات رمضان نژاد، رئیس سازمان نظام مهندسی و ادعاهای صورت پذیرفته، در ادامه متن آورده شده است.
شعار سال: سازمان نظام مهندسی کشاورزی توانسته است در ارائه خدمات فنی به بخش‌های مختلف کشاورزی نقش مطلوبی ایفا کند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ایران گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی از طریق مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی، دانش و فناوری مورد نیاز را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد.

شاهرخ رمضان‌نژاد گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با تشکیل و راه‌اندازی تعداد ۷۵۰ مرکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی و بکارگیری حدود سه هزار نفر به عنوان کارشناس در مراکز یاد شده، توانسته است در ارائه خدمات فنی و دانش نوین به بخش‌های مختلف کشاورزی نقش‌های مطلوبی را ایفا کند و درصدد آن است تا تعداد این مرکز را به ۲۵۰۰ مرکز (هر دهستان یک مرکز) افزایش دهد.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات فنی برای تولیدکنندگان در بخش کشاورزی با بهره مندی از توانمندی‌های بخش غیردولتی مراکزی نیز تحت عنوان مرکز خدمات مدیریت صادرات، مرکز انتقال تکنولوژی‌های نوین و مرکز اصلاح نژاد دام با مجوز سازمان نظام مهندسی کشاورزی تشکیل و راه‌اندازی شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی دهقان نیوز ، تاریخ انتشار: 26 تیر 1399 ، کدخبر: 54749 ، www.dehghannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین