پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان به خوبی به توانمندی‌های ما پی برده اند و تمام برنامه‌های خود را گذاشته‌ اند که در مقابل ما بازدارندگی ایجاد کنند.

شعار سال: سردار علی فدوی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از تجهیزات جدید نیروی دریایی سپاه در بوشهر اظهار داشت: امروز روز مهمی است و شناوری به آب‌اندازی شد که نسل‌های جدید شناورها از این نوع خواهند بود.

وی اضافه کرد: سرعت بالا، برد زیاد، پایداری در دریاهای خراب، صرفه‌جویی و توان باربری بالا از مهمترین ویژگی‌های این شناورها است که توسط نیروهای سپاه طراحی و اجرا شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۵ پروژه‌های خیلی مهم در نیروی دریایی آغاز شده است و تولیدات متنوعی در کاربری‌های مختلفی را داریم و شاهد موفقیت‌های عظیمی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه کارها را با یاد خدا آغاز می‌کنیم و در ادامه نیز خداوند یار و یاور ما است، بیان کرد: همین عامل باعث شده است تا شاهد پیشرفت‌های روزافزون در افزایش توان دفاعی و بازدارندگی باشیم.

سردار فدوی ادامه داد: دشمن به خوبی به توانمندی‌های ما پی برده است و تمام برنامه‌های خود را گذاشته‌اند که در مقابل ما بازدارندگی ایجاد کنند.

وی افزود: تمام کشورها ابتدا به فکر ایجاد قدرت دفاعی هستند، سپس قدرت بازدارندگی ایجاد می‌کنند و در نهایت به میزانی از توانمندی می‌رسند که دشمن در مقابل برای ایجاد بازدارندگی تلاش می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی‌ها ادعا دارند که ما قدرت بالا هستیم و همه کشورها باید از ما تبعیت کنند؛ این کشورها بیشتر از دیگران میزان توانمندی کشورها را می‌دانند و قدرت جمهوری اسلامی را هم فهمیده‌اند و به فکر ایجاد قدرت بازدارندگی هستند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در فاصله هزار کیلومتری مرزها در حال جنگیدن با دشمن هستیم، اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا اذعان کرده است که ما پنج سال است می‌خواهیم دولت سوریه سقوط کند ولی چون ایران نمی‌گذارد، نتوانسته‌ایم.

سردار فدوی با اشاره به اینکه ماهیت اختلاف ما با آمریکا به خاطر ماهیت حق و باطل است، افزود: حق و باطل کنار هم جمع نمی‌شود ولی معلوم نیست چرا عده‌ای این ماهیت حق و باطل را درک نمی‌کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 23 شهریور 1395، کد مطلب: 3768182:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین