پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۴۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
طی حکمی، باستان شناس لرستانی «عطا حسن‌پور» به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان منصوب شد.

شعار سال:عطا حسن‌پور مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان شد.

بر اساس این گزارش عطا حسن‌پور پس از ۵ سال، دوباره سکان هدایت روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان را بر عهده گرفت.

حسن‌پور دانش آموخته دکتری باستان شناسی است و در برخی مراکز علمی و دانشگاهی مشغول به تدریس است.

پژوهش و تحقیق در خصوص بسیاری از آثار تاریخی کشف نشده، شناسایی و معرفی بسیاری از آثار تاریخی مدفون در سرزمین لرستان و نگارش کتاب ارزشمند «پنجینه آب لرستان» از جمله خدمات عطا حسن‌پور است که می‌توان به آن اشاره کرد.

عطا حسن‌پور، نیرویی شایسته و متخصص

اگرچه او شایسته مدیریت بر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان و حتی مدیریت در سطوح وزارتی این مجموعه است اما، تحریریه شاپورخواست این انتصاب را به عطا حسن‌پور و آن دسته از کارکنان متخصص و دلسوز میراث فرهنگی لرستان، تبریک می‌گوید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شاپورخواست ، تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر:6235،www.shapourkhast.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین