پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۰۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد پایگاه هوایی «العدید» مرکز تجمع نیرو‌های هوایی تروریست‌های سنتکام توسط ماهواره نور رصد شده است.
شعار سال: نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که پیش از این خبر از پایش و رصد منطقه رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ به وسیله ماهواره نور داده بود، تصاویر تهیه شده توسط ماهواره نور را منتشر کرد.

بر اساس این تصاویر ماهواره نور توانسته است یک تصویر سراسری را به روش تصویربرداری موزاییکی از پایگاه العدید در قطر که مرکز تجمع تروریست‌های آمریکایی است تهیه کند.

پایگاه هوایی العدید که مرکز نیرو‌های هوایی تروریست‌های سنتکام محسوب می‌شود، بزرگترین پایگاه هوایی آمریکا در غرب آسیا محسوب می‌شود و به گفته منابع مختلف ۱۳ هزار تروریست آمریکایی در این پایگاه مستقر هستند.

روز گذشته نیز شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از مقام‌های نظامی آمریکایی گزارش داد که پس از شلیک موشک‌های بالستیک توسط ایران در رزمایش پیامبر اعظم ۱۴، دو پایگاه نیرو‌های هوایی سنتکام یعنی «العدید» در قطر و «الظفره» در امارات متحده عربی «برای مدت کوتاهی» در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند و نیرو‌های آن‌ها به پناهگاه رفتند.

در ادامه تصاویر تهیه شده توسط ماهواره نور را خواهید دید:
مسیر حرکت ماهواره نور

 


تهیه تصویر موزاییکی توسط ماهواره نور

 

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق نیوز، تاریخ انتشار: 8 مرداد 1399، کد خبر: 1100710،  www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین