پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
امروزه بخش زیادی از ورزشکاران کشور، دچار انواع مشکلات معیشتی شده اند. اما در این بین، اقدام حمایتی خاصی از جانب وزارت ورزش و امور جوانان و کمیته المپیک، صورت نگرفته است. لطفا زنگ بیدار باش را برای سلطانی فر و صالحی امیری بصدا درآورید تا حداقل ، نیم نگاهی به المپیکی ها، قهرمانان ملی و استانی ، صورت پذیرد.

شعار سال: مرتضی مهرزاد زادهٔ ۱۳۶۶، واجارگاه کلاچای) والیبالیست ایرانی است که در تیم ملی والیبال نشستهٔ ایران و ثامن الحجج سبزوار بازی می‌کند. او ساکن چالوس ایران است. وی با قد ۲۴۶٫۴ سانتی‌متر، به‌عنوان بلندترین مرد ایران شناخته می‌شود. قد او در سپتامبر ۲۰۱۱ توسط اعضای وبگاهِ TheTallestMan.com اندازه‌گیری شد. رشد غیرطبیعی قد او از زمانی آغاز شد که او ۱۶ سال سن و ۱۹۰ سانتی‌متر قد داشت و از روی دوچرخه‌اش سقوط کرد که موجب آسیب به لگن او شد. همچنین پای راست مرتضی مهرزاد در حدود ۱۵ سانتی‌متر از پای چپش کوتاه‌تر است. اندازهٔ کف دست او در حدود ۲۷ سانتی‌متر است.

مرتضی مهرزاد در سال ۱۳۹۴ به تیم والیبال نشستهٔ ثامن‌الحجج سبزوار در لیگ برتر والیبال نشسته پیوست. او عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران است.

او به همراه تیم ملی والیبال نشسته ایران برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک تابستانی ۲۰۱۶ عازم ریودوژانیرو برزیل شد. تیم ملی والیبال نشسته ایران توانست با شکست بوسنی و هرزگوین در دیدار نهایی به مقام قهرمانی مسابقات و نشان طلا دست یابد.

هم‌چنین او در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۸ نقش پررنگی در پیروزی ایران در برابر بوسنی و هرزگوین ایفا کرد به گونه‌ای که بازی او مورد تحسین خبرنگار بوسنیایی هم قرار گرفت. ستاره والیبال نشسته ایران به عنوان برترین ورزشکار معلول ماه ژوئیه جهان برگزیده شد.

در کلیپ زیر می‌توانید حال و روز این روز‌های این ورزشکار را از زبان خودش بشنوید و ببینید.

تعداد بازدید : 60

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین