پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۹۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
دارنده مدال برنز میکس تیمی بازی های آسیایی جاکارتا گفت: برای استخدام شدن در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بیش از یکسال است که دوندگی می کنم اما تازه بعد از پنج ماه متوجه شدم که نامه ارسال شده از وزارت ورزش و جوانان در کارتابل اداره کل باقی مانده و هیچ ترتیب اثری به آن داده نشده است.
  شعار سال:دارنده مدال برنز میکس تیمی بازی های آسیایی جاکارتا گفت: برای استخدام شدن در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بیش از یکسال است که دوندگی می کنم اما تازه بعد از پنج ماه متوجه شدم که نامه ارسال شده از وزارت ورزش و جوانان در کارتابل اداره کل باقی مانده و هیچ ترتیب اثری به آن داده نشده است.
 
فرشته قربانی اظهار کرد: دو ماه پس از بازگشت از بازی های آسیایی جاکارتا دوندگی های خود را برای استخدام در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان آغاز کردم تا قضیه استخدامم مطابق مصوبه دولت که مدال آوران بازیهای آسیایی و جهانی می توانند استخدام ارگانهای دولتی شوند، در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان درست شود. متاسفانه همه ارگان ها معرفی شده بود جز اداره کل. در حقیقت هیچ حمایتی از سوی استانداری و اداره کل برای استخدام من انجام نشد.
 
وی افزود: با پیگیری هایی که از سوی وزارت ورزش و استانداری استان زنجان برای قضیه استخدامی خود داشتم، استانداری دوباره نامه ای را در خصوص وضعیت استخدامی من به اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ارسال کرد و آنها در جواب گفته بودند در جریان نامه نبودیم. در حقیقت بعد از پنج ماه که نامه در کارتابل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان باقی مانده بود، آنها در پاسخ نامه استانداری چند ارگان و سازمان را به جز اداره کل برای رفع مشکل استخدامی من معرفی کرده بودند در حالی که هدف اصلی من استخدام در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بود نه سایر ارگانهای دولتی.
 
قربانی افزود: بعد از بازگشت از جاکارتا تصمیم گرفتم کمان جدیدی بخرم و تجهیزاتم را نو کنم تا با آمادگی خوبی در مسابقات آینده شرکت کنم، اما وقتی می بینم بعد از مدال آوری هیچ انگیزه ای برای ورزشکار باقی نمی ماند و شرایط استخدامی برای او فراهم نیست، دیگر انگیزه ای برای تیر زدن و شرکت در مسابقات را در خود نمی بینم.
 
بازیکن تیم ملی کامپوند همچنین افزود: بعد از کسب مدال برنز میکس تیمی بازی های آسیایی جاکارتا، قرار بود در آن زمان ۲۰ سکه به کسانی که مدال برنز کسب کردند،  داده شود که این تعداد سکه هم پس از معادل سازی ۶۰ میلیون شد که با کسر ۶ میلیون به عنوان مالیات، ۵۴ میلیون به دستم رسید.
 
قربانی در پایان خاطرنشان کرد: دوست داشتم پس از استخدام در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با انگیزه بیشتری به تیم ملی برگردم و دوباره در کامپوند افتخارآفرینی کنم اما الان وقتی می بینم به جایگاهی که حقم بوده دست نیافتم دلسرد شدم.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از    خبرگزاری   ایسنا ،تاریخ انتشار:    10 مرداد 1399،کدخبر:  99050806287 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین