پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
با وجود ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت و خانواده دولت گذشته یا دولت فعلی اقدام به تبدیل آن به قانون نکرده است.
شعارسال: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد از بی‌توجهی دولت‌ها به سیاست‌های کلی جمعیت و خانواده گفت: در حال حاضر این بخش از سیاست‌های کلی نظام در دستور کار کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد و تقریباً مرحله آخر را طی می‌کند.
 
حسین مظفر ، با اشاره به ضرورت تسهیل امر ازدواج بیان کرد: ازدواج یکی از مهمترین ارکان تشکیل خانواده است و زیرساخت‌های اقتدار سیاسی، اجتماعی و ملی هر کشوری را ازدواج و تشکیل خانواده فراهم می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران در گذشته جزو دومین جمعیت جوان دنیا به شمار می‌آمد، گفت: طی سال‌های قبل سیاست‌های نادرست کنترل جمعیت در کشور که برگرفته از سیاست‌های غرب بود آثار منفی بر جای گذاشت.

وی اظهار کرد: سیاست‌های جمعیتی و خانواده در مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین شد که هر دو همسو با استحکام مبانی خانواده و تولید نسل پاک می‌تواند نقش آفرین باشد. 

مظفر با اشاره به اینکه با وجود ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت و خانواده دولت گذشته یا دولت فعلی اقدام به تبدیل آن به قانون نکرده است، گفت: در قانون و سیاست‌های کلی نظام مشخص شده تسهیلاتی باید برای ازدواج جوانان بوجود بیاید در حالی که سن ازدواج در دختران و پسران بالا رفته و این یک فاجعه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه جمعیت مهمترین رکن اقتدار یک کشور به شمار می‌رود، افزود: اقتدار کشور ما نیز با جمعیت پرکار، پرنشاط و توانمند معنا پیدا می‎کند و ازدواج آثار تربیتی، اخلاقی و دینی فراوانی دارد.

وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر سیاست‌های کلی خانواده و جمعیت در دستور کار کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد و تقریبا مرحله آخر را طی می‌کند. جمع‌بندی آن به خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه خواهد شد و پس از آن به ارکان مختلف کشور ابلاغ می‌شود تا بتوانیم این نقیصه را برطرف کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۶۴۳۱۱۷، www.mizanonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
وضعیت جمعیت کشور که داره رو به پیری و سالمندی میره . خب جوان ها یا خانواده تشکیل نمیدن یا اینکه میلی به بچه دار شدن نشون نمیدن و به نظر میر سه یکی از دلایل مهمش وضعیت اقتصادی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین