پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کوچک‌زاده (نماینده سابق مجلس) به رییس قوه قضاییه درباره پیگیری احتمال سوء استفاده در واگذاری زمین به برخی مسئولان و وابستگان آن‌ها نامه نوشت.
شعار سال: کوچک‌زاده (نماینده سابق مجلس) به رییس قوه قضاییه درباره پیگیری احتمال سوء استفاده در واگذاری زمین به برخی مسئولان و وابستگان آن‌ها نامه نوشت.

متن نامه:
به استناد نامه شماره ۲۰۸۲۲-۵ مورخ ۸۵/۶/۲۱ سازمان بازرسی کل کشور در دوران ریاست جنابعالی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، که محتوای آن در نامه‌های شماره ۲۴۱/خ/۷۳۰۱ مورخ ۸۵/۹/۷ واجا و نامه شماره ۷۶۷/۹۷۶/م/۲ مورخ ۱۳۸۵/۵/۱۱ دیوان محاسبات به اصل ۹۰ و نامه شماره ۶۷/۸۵/۵۴۰۸ مدیرکل منابع طبیعی استان تهران خطاب به رئیس وقت سازمان جنگل‌ها نیز عینا مورد تائید قرار گرفته، سوءاستفاده‌هایی در واگذاری اراضی منابع ملی رخ داده که بعد از ۱۴ سال از نتیجه پیگیری‌های دستگاه قضایی شواهدی موجود نیست!

لذا به برخی از آن‌ها ذیلا اشاره می‌شود تا در مسیر سخت اعاده حقوق بیت المال انجام وظیفه کرده باشم و تشویقی جز رسیدگی سریع و اعلام نتیجه به مردم مورد انتظار نیست.

۱- واگذاری یک هکتار در شمیران به خانم م. ح
۲- واگذاری ۲۰ هکتار در دماوند به آقای و. آ. ا
۳- واگذاری یک هکتار در حاجی آباد شمیران به آ. غ
۴- واگذاری چهل هکتار در دماوند به آقای م. ت
۵- واگذاری ۲.۵ هکتار در دماوند به آقای م. ا. ل
۶- واگذاری ۵۰ هکتار در دماوند به آقای ح. ک
۷- واگذاری یک هکتار در حاجی آباد به خانم م. غ
۸- واگذاری یک هکتار در حاجی آباد به آقای م. ن
۹- واگذاری چهار هکتار در حاجی آباد به آقای ا. ر
۱۰- واگذاری ۱۲۰۰ متر مربع در شمیران سوهانک معوض به آقای ع. م. ل
۱۱- واگذاری ۸۰۰ متر مربع در شمیران سوهانک معوض به آقای س. ج. م
۱۲- واگذاری ۸۰ هکتار دماوند به آقای ع. م
۱۳- واگذاری ۲۰ هکتار دماوند به آقای س. ع. م. ه
۱۴- واگذاری پنج هکتار دماوند به آقای ی. ا
۱۵- واگذاری ۵۰ هکتار به آقای م. ت

لازم به ذکر است قریب به اتفاق نامبردگان از وزرا و مسئولین وقت کشور و یا اقربای درجه اول آن‌ها بوده اند که با توصیه مسئولان تراز اول کشور و بدون طی مراحل قانونی موفق به تملک اراضی یاد شده گشته اند!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری برترین‌ها، تاریخ انتشار: 17 مرداد 1399، کد خبر: 1024106،  www.bartarinha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین