پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
از ساعاتی پیش خبری مبنی بر ترور دو تبعه‌ی لبنانی در خیابان پاسداران تهران در فضای مجازی منتشر شده است. چند اکانت توییتری در حال پوشش این خبر هستند.

شعار سال: بر اساس اخباری که هنوز رسما تایید نشده‌ و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دو تبعه لبنانی در تهران و در مقابل منزل ابو مهدی المهندس، جانشین سابق شورای حشد الشعبی عراق ترور شدند. احسان مازندرانی، روزنامه‌نگار ایرانی و مدیرمسوول اسبق روزنامه فرهیختگان شامگاه جمعه در صفحه توئیترش نوشت دو تبعه لبنانی (پدر و دختر) در منطقه پاسداران تهران به شهادت رسیده‌اند. او با انتشار عکس زیر در صفحه‌ی شخصی‌اش در توییتر، از نزدیکی محل وقوع حادثه با خانه‌ی شهید ابومهدی المهندس در تهران خبر داد.

ترور دو تبعه لبنانی در تهران / ضارب با 5 گلوله پدر و دختر لبنانی را به قتل رسانده است.

بهنام قلی‌پور، دیگر فعال رسانه‌ای اهل ایران هم ترورشدگان را یک پدر و دختر با نام « حبیب و مریم داوودی» معرفی کرد که «در نزدیکی خانه مهندس المهدی در محله پاسداران تهران از سوی یک راکب با شلیک پنج گلوله» کشته شده‌اند. قلی‌پور تاکید کرد که این خبر را اولین بار یک اکانت نزدیک به نهادهای امنیتی با نام عماد منتشر کرده‌است.

ترور دو تبعه لبنانی در تهران / ضارب با 5 گلوله پدر و دختر لبنانی را به قتل رسانده است.

 اکانت عماد که اولین اخبار را در این زمینه منتشر کرد، ساعاتی پیش توییت کرد که به جان یکی از اعضای جنبش حماس  در شهر صیدا لبنان سوء قصد شده و آن را بی ربط به خبر قتل دو تبعه‌ی لبنانی ندانست. به گفته‌ی وی دفتر اطلاع رسانی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرده است که به جان «بلال غالی» از اعضای این جنبش در شهر صیدا در لبنان سوء قصد شده است.

ترور دو تبعه لبنانی در تهران / ضارب با 5 گلوله پدر و دختر لبنانی را به قتل رسانده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وقایع روز، تاریخ انتشار: 18 مرداد 1399، کد خبر: 3707،  www.vaghayerooz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین