پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: جزو فدراسیون‌هایی بودیم که در دوران کرونا فعالیت‌مان کم نشد.

شعار سال : ناصر رسولی، سخنگوی فدراسیون تیراندازی، درباره فعالیت‌های اخیر فدراسیون در روزهای کرونایی اظهار کرد: تیراندازی با توجه به سهمیه‌هایی که برای المپیک توکیو کسب کرده جزو رشته‌هایی است که قطعا نباید تمریناتش متوقف شود. به هر حال تحت هر شرایطی باید این آمادگی حفظ شود. به همین خاطر پس از ممنوعیت‌هایی که ستاد کرونا ویروس اعمال کرد تمرینات را تعطیل نکردیم و برنامه‌ها را به صورت مجازی در اختیار بازیکنان می‌گذاشتیم.

او ادامه داد: به هر جهت ورزش قهرمانی به دلیل کرونا مدتی است که تعطیل شده اما رسالت فدراسیون‌ها صرفا توسعه این قسمت از ورزش نیست. ما برای بخش همگانی هم فعالیت‌های خوبی داشتیم. در بخش آموزش تلاش کردیم برنامه‌های آموزشی را به صورت ویدیو و ویس در اختیار باشگاه‌ها و سایر بخش‌ها قرار دهیم تا در این بخش هم فعالیت‌مان افت نکند.

رسولی خاطرنشان کرد: خوشبختانه رشته تیراندازی جزو رشته‌هایی است کم برخورد است و از اواسط اردیبهشت ماه هم که ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری اردوها را به ما ابلاغ کرد استارت تمرینات را زدیم و اردوها را از حالت مجازی به حالت حضوری تغییر دادیم.

سخنگوی فدراسیون در مورد آخرین وضعیت فروغی هم گفت: خوشبختانه وضعیت فروغی بهتر شده و حال عمومی او رو به بهبود است. باید صبور باشیم تا دوباره بتواند به روال طبیعی خود برگردد.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 26 مرداد 99 ، کد خبر :1044316  ،  borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
تیراندازی از جمله ورزش های دلچسب هست. شاید علت سرپا موندن در دوره کرونا همین ورزش انفرادی بودنش باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین