پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۸۷۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
دادگاه وحید هروآبادی، روحانی جوان طیف محمود احمدی‌نژاد امروز – یکشنبه ۲۶ مرداد – در دادگاه ویژه روحانیت برگزار شد؛ عناوین اتهام وی از جمله توهین به سردار سلیمانی و آیت الله صادق لاریجانی و فعالیت تبلیغی علیه نظام است.
شعار سال: هروآبادی درباره‌ی دادگاه گفت: امروز ساعت ده و نیم دادگاه بنده آغاز شد، تا ساعت یک بعداز ظهر جلسه طول کشید، نماینده‎ی دادستان کیفرخواست را خواند. من هم ۳۲ صفحه دفاعیات خود را خواندم. گفت‌وگو و استدلال‌هایی نیز درباره‌ی موارد اتهامی مطرح شد. باید هفته‌ی دیگر روز سه‌شنبه با آنها تماس بگیرم تا بفهمم چه زمانی حکم صادر می‌شود و آیا حکم آماده شده است یا خیر؟
 
هروآبادی درباره‌ی عناوین اتهامی خود گفت: یکی از موارد اتهامی، فعالیت تبلیغی علیه نظام، دیگری نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، اهانت به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس پیشین قوه قضاییه و سردار سلیمانی و عدم رعایت شئونات روحانیت مواردی است که باید در دادگاه ویژه روحانیت درباره‌ی آن‌ها از خودم دفاع کنم.

او همچنین درباره‌ی علت نسبت توهین به سردار سلیمانی و آیت‌الله لاریجانی گفت: کیفرخواست ۱۱ بند دارد که یکی از این موارد، توهین به این دو شخصیت است. درباره‌ی اهانت به آقای لاریجانی بدون نام بردن از کسی در جایی گفتم: «از مرام و مسلک آقایان حاکم بر قوه قضاییه بیزارم»؛ توهین در قانون باید صریح باشد و مشخصا به سمت فرد باشد نه اینکه به صورت کلی و مبهم باشد. درباره‌ی توهین به سردار سلیمانی خیلی عجیب رفتار شد. یک توییتی داشتم که اخیرا و قبل از اتفاقات کرونا، خطاب به شخصی نوشتم: «پول، سلاح، ادوات، خدمت رایگان جوانان وطن، نفت و آبروی کشور در انحصارتان بوده، مقابل داعش جنگیده‌اید؟ کمترین وظیفه‌تان بوده، اواخر که مردم منطقه یک پارچه علیه‌تان شعار می‌دادند حالا منت می‌گذارید؟ یک دهم لجستیکتان را بدهید به یک ان‌جی‌او ایرانیان داعش که هیچ طالبان هم ور می‌افتد». نمی‌دانم این توییت چه ارتباطی با سردار سلیمانی پیدا می‌کند؟ این توییت مربوط به یک و دو ماه اخیر است و اصلا ربطی به او نداشته است. حالا من باید فردا ساعت ۸:۳۰ صبح در دادگاه ویژه روحانیت از خودم بابت موارد اتهامی دفاع کنم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انصاف ، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1399 ، کدخبر: _ ، www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین