پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان در بسیاری از شاخص های توسعه در رتبه ۲۷ در بین ۳۱ استان کشور قرار دارد که نشانه از محرومیت و مظلومیت گلستان است.
شعارسال: نبی هزار جریبی شامگاه یکشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری و چهاردهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: برای عقب ماندگی استان دلیل نمی خواهیم و دنبال مقصر نبوده و نیستیم.

وی افزود: مردم گلستان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و همه مدیران و مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم متحد شوند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیکاری بزرگ ترین مشکل استان گلستان است و فقر گلستان در زیر سرسبزی آن پنهان است.

وی تاکید کرد: فقر و بیکاری و آسیب های اجتماعی ناشی از آن زیر پوست اجتماعی است نهان است و رفع آن نیازمند خدمت خالصانه همه مسئولان و متولیان است.

هزار جریبی خاطرنشان کرد: نماینده ولی فقیه، استاندار گلستان و مجمع نمایندگان استان که ضلع مثلث برای ارائه خدمت صادقانه و فراهم کردن زمینه توسعه استان هستند.

نماینده مردم گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چند ماه گذشته و آغاز به کار مجلس دهم هیچ یک از مدیران گلستانی برای پیگیری موضوعات و مشکلات استان با نمایندگان استان تماس نگرفته اند در حالی که می توان از ظرفیت مجمع نمایندگان برای حل مشکلات از طریق وزارتخانه ها اقدام کرد.

به گفته وی برنامه ششم در راه است و مشکلات بسیاری از طرح ها را یم یتوان در کمیسیون های مختلف از جمله کمیسیون برنامه و بودجه که بنده نیز عضو آن هستم حل کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: دوشنبه 8 شهریور 1395، کد خبر: 3755057، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
0
آمار و رتبه ارایه شده به نسبت جمعیت یا استانداردهای واحد در سطح، است یا اینکه بدلیل کوچکی استان این آمار بدست امده است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
به نظر من که این استان بدلیل سو مدیریتی، یه جوهایی غارت شده بحساب می آید. بلایای طبیعی از یکطف، مهاجرت و آسیب ها از طرف دیگر، سو مدیریت از جانب دیگر و غیره ، این استان را به فلاکت رسانده اند
مدیر پایگاه هر چند مشکلات استان، قابل تاکید و تمرکز است، اما نیازی به این حد سیاه نمایی وجود ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین