پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: این را بدانید اگر دیدید یک نماینده در مجلس خوابیده نشان می‌دهد این نماینده از باقی نماینده‌ها فعال‌تر است و من برای اثباتش قسم می‌خورم.

شعار سال:نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: این را بدانید اگر دیدید یک نماینده در مجلس خوابیده نشان می‌دهد این نماینده از باقی نماینده‌ها فعال‌تر است و من برای اثباتش قسم می‌خورم.

 نبی هزارجریبی بعد از ظهر امروز پس حضور در فرمانداری گرگان و ثبت نام برای شرکت در رقابت انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالات آنها اظهارکرد: مردم در مجلس ششم پدر شهیدم را شرمنده کردند و به وی رای دادند و در مجلس دهم من را شرمنده خودشان کردند و به من رای دادند.

وی ادامه داد: خیلی سعی کردم با شعار پدرم که خدمت باید خالصانه باشد به مردم خدمت کنم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عرصه خدمت در هر جایی باز است و در هر جایی می‌شود به مردم خدمت کرد و هم برای مردم مفید باشد و هم رزومه اخروی و دنیوی برای خودش باشد.

*ضعفم در تعامل با رسانه‌ها را قبول دارم

هزارجریبی با اشاره به اقداماتش در چهار سال گذشته و قبول ضعف جدی‌اش در حوزه رسانه‌ای و تعامل با اصحاب رسانه، تاکید کرد: متاسفانه همین موضوع باعث شده مردم از اقدامات بسیاری که ما در این مدت انجام داده‌ایم مطلع نیستند.

وی اضافه کرد: افرادی هم که می‌گویند کاری انجام نشده اگر به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنند حسابی دستشان می‌آید و متوجه می‌شوند چه اقداماتی در این مدت انجام داده‌ایم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان که یکی از نقدهای وارده به شما این است که از رسانه‌ها و پاسخ به افکار عمومی فرار می‌کنید، تصریح کرد: رسانه‌ها حق دارند و قبول دارم که تعامل رسانه‌ایم ضعیف بود و با خبرنگاران جلسات زیادی نداشتم.

هزارجریبی گفت: معتقدم خبرنگاران بازوان یک فرد هستند و می‌توانند فرد را بالا ببرند و یا زمینش بزنند و به نظرم هر دو ماه یکبار نیاز است یک مسوول نشست خبری برگزار کند و کم تجربگی من شاید باعث شد این اتفاق در طول این چهار سال نیافتد.

وی اضافه کرد: امروز متوجه شده‌ام یکی از خلاءهای کاری من موضوع رسانه‌ای من بوده است و اشتباهم را قبول دارم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در خصوص شاخص‌ترین عملکردش در طول این چهار سال برای مردم گرگان و آق‌قلا تاکید کرد: تصویب منطقه آزاد تجاری به نظرم اقدام بسیار مهمی بود چون ما سه سال برای آن دوندگی داشتیم و من می‌دانم آینده چه خواهد شد و چه فایده‌ای برای مردم استان خواهد داشت.

هزارجریبی در خصوص انتقادهای بیان شده درباره ضعف شدید در عملکردش در طول این چهار سال نمایندگی‌اش و نمره‌ای که درباره فعالیت چهار ساله به خودش خواهد داد، بیان کرد: هیچوقت یک شاگرد نمی‌تواند به خودش نمره دهد و معلم باید نمره دهد و من این نمره دادن را به مردم واگذار می‌کنم.

*منتقدانم بیرون گودند و می‌گویند لنگش کن

وی با اشاره به اینکه ورزش تخصصی من کشتی و جودو است، گفت: دوستانی که می‌گویند عملکرد ضعیف است بیرون گود نشسته و می‌گویند لنگش کن و انشاالله مردم رای بیاورند و ببینیم در مجلس یازدهم چه می‌کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما تمام توانمان را از نظر انرژی جوانی، تجربه، آشنایی خانواده با مباحث مجلس به عرصه خدمت گذاشتیم و با این همه پتانسیل تازه به اینجا رسیده‌ایم و حالا یک فرد تازه‌ کاری که می‌خواهد وارد میدان شود، الله اعلم.

هزارجریبی متذکر شد: مردم حق دارند نقد کنند اما ما کوتاهی نکردیم و 95 درصد آخر هفته‌ها که می‌توانستم کنار خانواده باشم و اجباری برایم نبود به حوزه انتخابیه می‌آمدم و بیشترین حضورم هم در منطقه محروم وشمگیر بوده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس که با وجود سرقت از دفتر ارتباطات مردمی‌اش در گرگان و به سرقت رفتن اسناد و نامه‌های محرمانه و مردمی اما شما در روزهای اخیر نامه‌های مردمی را منتشر می‌کنید و این نامه‌ها تا به امروز کجا بوده است، گفت: این نامه‌ها در دفتر تهران بوده است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدارک مردم را در این حادثه به سرقت برده‌اند و نامه‌های مردم را سرقت نکردند و بیشتر مدارک و مسائل محرمانه ما در رایانه بوده که به سرقت بردند.

هزارجریبی با تاکید بر اینکه بیشترین نگرانی من از سربرگ‌ها بوده که کسی از آنها سوء استفاده نکند، گفت: هنوز سارق دفتر دستگیر نشده و چند بار با پلیس آگاهی صحبت کردم و گفتند هنوز سارق شناسایی نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که بسیاری معتقدند حضور شما در زمان سیل ابتدای امسال در منطقه آق‌قلا و اقدامات شما نمایشی و پوپولیستی بوده است، تاکید کرد: به هیچ عنوان این موضوع را قبول ندارم و شما بیایید برویم در میدان آق‌قلا یک سوت بزنم ببینید چند نفر برای حمایت از من حاضر می‌شوند.

*نماینده‌ای که در صحن مجلس می‌خوابد از همه فعالی‌تر است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: چه کسی می‌تواند با 150 کیلوگرم چند ماه نمایش انجام دهد، به خداوند قسم بارها پیش آمده بود چند شبانه‌روز نمی‌خوابیدم و بعدها نشستم فکر کردم آیا این فردی که اینگونه فعالیت می‌کرد من بوده‌ام.

هزارجریبی بیان کرد: ریاکاری چه فایده‌ای برای من دارد که بخواهم این اقدامات را انجام دهم، من در این سه سال به اندازه 10 سال پیر شده‌ام و در این مدت زندگی‌ام هیچ تغییری نکرد و هرچه داشتم همان است.

وی افزود: آیا می‌شود یک نماینده بعد از سه سال که قبلش هم دو سال در شورای اسلامی شهر باشد هیچ چیزی به زندگی‌اش اضافه نشود، این یعنی سلامت کاری و عدم همراهی با باندهای مافیایی و رانت‌خواران.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتشار تصاویر خواب بودنش در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: من این را به همه شما وصیت می‌کنم و این را بدانید اگر دیدید یک نماینده در مجلس خوابیده نشان می‌دهد این نماینده از باقی نماینده‌ها فعال‌تر است و من برای اثباتش قسم می‌خورم.

هزارجریبی بیان کرد: آن نماینده آنقدر کار کرده که از خستگی آنجا به خواب رفته است و در تصویر اولی که از من منتشر شد من 25 ساعت بیدار بودم و به محض رسیدن به مجلس سردرد شدید با فشار خون بالا داشتم ولی صحن مجلس را ترک نکردم.

وی اضافه کرد: این در حالی بود که می‌توانستم به اتاقم بروم و استراحت کنم اما همانجا ماندم و به سخنان گوش می‌کردم و رای هم می‌دادم و در آن زمان هم که تصویر من منتشر شد زمان نطق عزیزان بود و من با چشم بسته به نطق گوش می‌دادم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص در تصویر روزهای گذشته که از خوابیدن وی در مجلس منتشر شد، گفت: من همیشه شنبه‌ها آخر شب با پرواز به تهران می‌روم و اینبار جمعه رفتم که لایحه سه فوریتی را برای موضوع قیمت بنزین بنویسیم.

هزارجریبی بیان کرد: پس از نگارش لایحه سه فوریتی برای بازگرداندن قیمت بنزین به قیمت سابق ناگهان فشار خونم افزایش یافت و با سردرد و حالت تهوع شدید در درمانگاه مجلس بستری شدم و پس از اقدامات درمانی به صحن آمدم.

وی اضافه کرد: چشمم را یک لحظه بستم که بلافاصله یکی از عکاسان تصویر را ثبت و منتشر کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:15آذر1398،کد خبر:13980915000411،www.farsnews.com

 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین