پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۴۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به گرگان از استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای گلستان و سال نیمه‌تمام ۶ هزار نفره گرگان بازدید کرد.
شعار سال: دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به گرگان از استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای گلستان و سال نیمه‌تمام ۶ هزار نفره گرگان بازدید کرد.

سالن ۶ هزار نفری گرگان از محل اعتبارات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در سال ۸۸ کلنگ زنی شده است و در حال حاضر با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در محل فونداسیون، پروژه متوقف می باشد. تاکنون ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه صرف این پروژه شده که جهت تکمیل آن، اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

در این بازدید مهندس برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان مشکلات تکمیل این پروژه را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رساند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
با اطلاع از مشکلات حتما راهی برای حل آنها پیدا می‌کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین