پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۶۷۸
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
مهدی افشارنیک نویسنده و مستند ساز که به تازگی کافه ای برآمده از رمانش "گود"تاسیس کرده است در شکواییه ای از شرکت LG و گلدیران نسبت به خدمات نصب و فروش کولرهای گازی اش مطلبی انتقادی نوشته و ویدئویی ارسال کرده است که در زیر آمده است.
شعار سال:مهدی افشارنیک نویسنده و مستند ساز که به تازگی کافه ای برآمده از رمانش "گود"تاسیس کرده است در شکواییه ای از شرکت LG و گلدیران نسبت به خدمات نصب و فروش کولرهای گازی اش مطلبی انتقادی  نوشته و ویدئویی ارسال کرده است  که در زیر آمده است.

حدود ده ماه پیش ما برای کافه مان از یکی از نمایندگی های نصب ال جی، پنل های سرد و گرم خریداری کردیم که هم برودت و هم حرارت رستوران را تامین کند. ده ماه پیش مبلغ خرید ما از ال جی 180 میلیون بود،پرداخت و برای نصب و راه اندازی هم مبلغ شصت وشش میلیون تومان طلب هزینه شد که نیمی از آن هم پرداخت شد.
حال نماینده ال جی با ما چه کرد؟ خرید ما در آبان ماه انجام شد و پرداخت 180 میلیونی همان وقت، ولی تا اسفند آوردن پنل ها طول کشید وانگهی با اینکه نیمی از هزینه نصب پنل ها هم دریافت شده بود چهار ماه نیز ( اسفند تا خرداد) طول کشید تا راه اندازی شوند. اما این پایان ماجرا نبود. سیستم های ما گرما وسرما توآمان بود.

اما نصاب محترم فقط یکی از بردهای پنل ها یعنی خنک کننده را راه انداخت در صورتی که پول سیستم دوگانه را دریافت کرده بود. از اینجا به بعد گروکشی شروع شد که تمام هزینه نصب را بدهید تا کامل کنیم. این در حالی بود که ال جی و نماینده اش از ما 210 میلیون زودتر گرفته بودند و هیچ کالایی تحویل نداده بودند و کار تمام نشده برگه گارانتی صادر نشده، تمام فاکتور را طلب میکردند.

به مسئولین گلدیران و شرکت نصاب شکایت بردیم. "رسیدگی میکنیم"  هم اکنون درین های اکثر این پنل ها نشتی آب دارند.( حداقل 4مورد) و شائبه تقلب و تحویل پنل کارکرده به جای نو، را در ما بیدار کرده است. شما فکر میکنید با وجودی که ما این همه پی گیری کردیم جواب گلدیران و مبتکران ( شرکت نصاب)چه بود؟ هیچ. حتی به خود زحمت نداند یک بازرس،یک نفر برای بازبینی این پنل های نشتی دار به کافه ی ما بفرستند. سوال من این است این اگر گردن کشی و تضییع حقوق مشتری نیست پس چیست؟

گلدیران و ال جی به هر نماینده ی خود که بد قولی می‌کند،بد نصب می‌کند، پنل مشکل دار تحویل می‌دهد،گارانتی نمی‌کند، این قدر حق و مشروعیت م‌یدهد  که "هرآنچه با مشتری روا دارید ما حامی تان هستیم؟"
 
تعداد بازدید : 8


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین