پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
نماینده منتخب مردم علی آبادکتول در مجلس دهم شورای اسلامی گفت:‌ از تمام پتانسیل های استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول استفاده می کنیم.
شعارسال: اسداله قره خانی در جلسه مشترک با معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول، با اشاره به اندیشه های تابناکی که سنگ پایه این واحد دانشگاهی را تشکیل داد، بیان کرد: این واحد دانشگاهی در چند سال اخیر در توسعه رشته ها و پشبرد اهداف خود فعالیت خوبی را داشته است.

وی اظهار کرد: باید دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در مباحث خودکفایی و اقتصاد شرکت های دانش بنیان و توسعه رشته ها جایگاه خود را حفظ کند و بنده نیز به عنوان نماینده منتخب مردم این شهرستان برای پیشرفت این مجموعه آموزشی کنار این واحد دانشگاهی گام بر می دارم.

قره خانی تاکید کرد: همه ی تلاش خود را خواهیم کرد تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در استان گلستان و دیگر دانشگاه های کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در شهرستان دارای اعتبار بسیار بالایی است و در توسعه علمی و فرهنگی شهرستان نقش بسیار مهمی دارد، امیدواریم روز به روز بر موفقیت‌های این واحد دانشگاهی که موفقیت شهرستان محسوب می‌شود، افزوده شده و قدم های اساسی را در پیشرفت کمی و کیفی این واحد دانشگاهی با همکاری مدیریت این دانشگاه برداشته شود.

در ادامه این جلسه علیرضا لادن مقدم رئیس دانشگاه آزاد واحدعلی آبادکتول نیز با تبریک سال جدید و معرفی معاونین واحد گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک نماینده منتخب مردم شهرستان علی آبادکتول در پیشبرد اهداف واحد در حوزه های پژوهشی، آموزشی بهتر از این عمل کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، تاریخ انتشار: سه شنبه 17 فروردین 1395، کد خبر: 29947 ، www.golestanema.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین