پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۵
نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در استانی بسر می بریم که محرومیت زیاد است و نرخ معلولیت نیز بالاتر از نرخ متوسط کشور است.

شعارسال: در اختتامیه همایش کشوری شبکه سازی انجمن های غیردولتی CBR در دانشگاه «مائده»گرگان، نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در استانی بسر می بریم که محرومیت زیاد است و نرخ معلولیت نیز بالاتر از نرخ متوسط کشور است.

دکتر نورقلی پور با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد مطالبات مردم عزیز مربوط به اشتغال و مشکل بیکاری می باشد، افزود: جمعیت بسیار زیادی از این افراد تحت پوشش بهزیستی هستند و از آنجا که در فضای رقابتی کنونی برای معلولین محدودیتهای بیشتری نسبت به سایر افراد جامعه وجود دارد بنابراین بایستی حمایتهای بیشتری از این عزیزان صورت پذیرد که در این زمینه وظیفه بهزیستی بارزتر و مشخص تر خواهد بود.

وی خاطرنشان ساخت: در بحث توسعه یافتگی، توانمندسازی جوامع بخصوص توانمندسازی روستایی اهمیت زیادی دارد که بتوانیم جامعه هدف خودمان را توانمند کنیم تا به توسعه یافتگی دست پیدا کنیم.

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانطور که میدانید ما در منطقه ی محرومی قرار داریم خصوصا "نواحی شمالی و بیابانی استان" که رطوبت و بارندگی کمتری دارد و روستائیان این مناطق با حداقل امکانات زندگی می کنند و به طبع، شرایط زندگی در این مناطق برای معلولین بسیار سخت و دشوار خواهد بود که نیازمند حمایت همه جانبه و بیشتر دستگاه های دولتی و بهزیستی می باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی اولکامیز، تاریخ انتشار: 24شهریور1395، کدخبر: - : www.ulkamiz.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین