پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
به گفته احسان حدادی، ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران، از حواشی پیرامون جراحی‌اش در آلمان و انتقاداتی که به خاطر هیکلش به او وارد است، می‌گوید.

شعار سال: احسان حدادی در خصوص آخرین وضعیت پای خود و مشکل درمان آن اظهار کرد: خار پاشنه هیچ تغییری نکرده یعنی نه کوچک تر شده نه بزرگتر؛ منتظرم مراحل درمان را شروع کنم و جراحی را قبل از شروع المپیک انجام دهم تا خیلی زود بتوانم ریکاوری کنم.

او در خصوص شرایط تمرینی خود نیز گفت: در کیش اردویی برگزار کردیم و در تهران هم خیلی عادی تمریناتم را پیگیری می‌کنم چون مسابقه‌ای پیش رو نداریم و آسیب دیدگی هم که وجود دارد؛ مهم ترین مسئله این است که آسیب دیدگی هر چه زودتر بهبود پیدا کند تا به شرایط عادی برگردم به همین خاطر فعلا در حدی تمرین می‌کنم که بدنم افت شدید پیدا نکند.

 

حدادی با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص جراحی او در آلمان تصریح کرد: حرف‌ها همیشه بوده و مهم این است کار انجام شود چه در ایران چه خارج از کشور.  بحث آلمان رفتن نبود تنها هدف جراحی موفق بود و طبق صحبت‌هایی که انجام دادیم گفتند هرکجا که چهار سال پیش پای چپت را عمل کردی؛ اگر به آن پزشک اعتماد داری نزد همان برو که او هم آلمان بود. برای من تفاوتی نمی‌کرد ایران جراحی کنم یا خارج از کشور و حتی گفتم اگر کسی در ایران پزشک خوبی سراغ دارد که تضمین کند بعد از عمل مشکلی برای من پیش نیاید و طی یک ماه به تمرین برگردم در این صورت به نفع من است که تهران بمانم چون همه در کنارم هستند. به هر حال این جراحی درد شدیدی دارد و زمان ریکاوری طول می‌کشد بنابراین خیلی دوست دارم ایران جراحی کنم. در هر صورت انتقاد همیشه وجود دارد و برای من بیشتر، چون هیکلم درشت تر است انتقاداتمان هم بیشتر است! زمان اصلا زمان خوبی نیست چون در شهریور ماه هستیم و ورزشکاران دوومیدانی از اواخر مهرماه باید تمریناتشان را شروع کنند هرچه قدر زودتر جراحی را انجام دهم زودتر می‌توانم ریکاوری کنم و به تمرین برگردم.

حدادی در خصوص اینکه گفته‌ می‌شود در زمان ریاست مجید کیهانی بخش اعظمی از بودجه فدراسیون صرف اردوها و خواسته‌های احسان حدادی می‌شد گفت: این‌ها صحبت‌هایی بوده که کیهانی هر جایی می‌رفت، عنوان می‌کرد و اصلا صحت ندارد.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن در مورد پرداخت نشدن حقوق مربی آمریکایی خود تصریح کرد: مهلت قرارداد مک ویلکینز تا مرداد ماه بود و حدود 11 ماه است حقوقش پرداخت نشده است.  قرار شده فدراسیون کارهای لازم را انجام بدهد و مقداری از مبلغ قرارداد را پرداخت کند و امیدوارم تا المپیک بتوانم در کنار این مربی تمرین کنم.

احسان حدادی در پایان صحبت‌های خود درباره انتخابات فدراسیون دوومیدانی گفت: آینده دوومیدانی ایران نسبت به تمام کشورهای دنیا عقب تر است. امیدوارم ریاست جدیدی که انتخاب می‌شود ورزشکار جدید به دوومیدانی تزریق کند چون ما ورزشکار نداریم و هر کسی که ورزش را کنار بگذارد جایگزینی برای او وجود ندارد و هر مدیری که می‌آید به استعداد یابی اهمیت بدهد تا بتوانیم ورزشکاران بیشتری داشته باشیم و مسابقات با اشتیاق زیادی برگزار شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جوانان ایرانی (جی پلاس)، تاریخ انتشار: 4 شهریور 99، کدخبر: 1465845

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین