پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
فدراسیون کوهنوردی اعلام کرد؛ تا اطلاع ثانوی، با توجه به شیوع کرونا صعود به دماوند، علم کوه و سبلان در ایام تعطیلات پیش رو ممنوع است.
شعار سال: فدراسیون کوهنوردی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به شیوع کرونا صعود به دماوند، علم کوه و سبلان در ایام تعطیلات پیش رو ممنوع است.

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با صدور اطلاعیه‌ای به هیئت‌های استانی اعلام کرد که نظر به شیوع بیماری کرونا در اغلب استان‌های کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتناب از تجمع خارج از ظرفیت، خواهشمند است نسبت به اطلاع‌رسانی لازم جهت خودداری علاقه‌مندان کوه‌نوردی در صعود به قلل مرتفع کشور به ویژه «دماوند»، «علم‌کوه» و «سبلان» در ایام تعطیلات پیش‌رو اقدام مقتضی مبذول گردد.

بدیهی است ورودی قلل مذکور توسط نیروهای خدوم انتظامی کنترل و از ورود کوهنوردان گرامی به این مناطق جلوگیری به عمل می‌آید.

هم‌چنین قرارگاه‌ها و پناهگاه‌های کوهستانی فدراسیون در این ایام تعطیل بوده و از ارائه خدمات به علاقمندان کوهنوردی معذور است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 4 شهریور 1399، کد خبر: ۵۷۰۹۵۱، www. entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین