پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت از ارسال پرونده تخلف شرکت واردکننده خودرو‌ به سازمان تعزیرات خبر داد.
شعار سال:مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت از ارسال پرونده تخلف شرکت واردکننده خودرو‌ به سازمان تعزیرات خبر داد.
 
*** پرونده تخلف شرکت واردکننده خودرو‌
 
 سید مجتبی سجادی با اعلام خبر تشکیل پرونده تخلفاتی برای یک شرکت واردکننده خودرو، اظهار داشت:
 
پس از پیگیری‌های متعدد در خصوص وضعیت خودروهای وارداتی کوپا، پرونده تشکیل و جهت صدور رای و تسریع در تحویل خودروی مشتریان، به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.
 
با عنایت به مکاتبات متعدد و پیگیری‎های بعمل آمده از شرکت واردکننده در خصوص تسریع در اجرای تعهدات ناشی از قراردادهای فروش سال ۹۷ (با موعد تحویل ۱۸۰ روز)، متاسفانه تاکنون اقدامی در قبال قراردادهای منعقده با مشتریان و اجرای برنامه زمانبدی جهت تحویل خودرو انجام نداده است که این امر، نارضایتی خریداران و برگزاری تجمعات اعتراضی آنها را در پی داشته است.
 
وی در ادامه اضافه کرد:
 
همچنین حسب بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که شرکت مذکور در بسیاری از موارد علیرغم دریافت کلیه مبالغ مندرج در قرارداد، اقدامی در راستای اجرای تعهدات خود انجام نداده است.
 
با تداوم این موضوع و در پی نارضایتی مشتریان، سازمان حمایت پرونده شرکت واردکننده خودرو را به تعزیرات حکومتی منعکس نمود و در گزارش مذکور تاکید شده است که خودروها می‌بایست بر اساس قیمت مندرج در قرارداد و با محاسبه ضرر و زیان ناشی از تاخیر در ایفای تعهد به مشتریان واگذار گردد.
 
*** وضعیت اپراتورهای تلفن همراه
 
 مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پایان با اشاره به وضعیت پرونده اپراتورهای تلفن همراه، اظهار داشت:
 
خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات لازم، اپراتورها مجاب به اعاده نحوه فروش بسته‌های اینترنتی به وضعیت سابق گردیدند.
 
همچنین درخصوص تخلف صورت گرفته در این بازه زمانی، مستنداتی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این سازمان ارائه شد که با توجه به عدم همکاری اپراتورها جهت دسترسی به ریز قراردادهای مشتریان، رقم اعلامی سازمان مذکور مورد تایید قرار گرفت و به شعبه رسیدگی کننده منعکس گردید.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری   صنایع ،تاریخ انتشار:  5 شهریور 1399،کدخبر: 208688 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
آخرش با چندر غاز جریمه پرونده بسته می شه و کلاه مشتریان برداشته می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین