پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
آقای لقمان رضایی ، مربی تیم ملی کشتی فرنگی مدعی شده که خبر استعفای محمدبنا در حد شوخی در یک گروه خودمانی واتس آپی بوده و تعجب می کنم که چطور به بیرون درز پیدا کرده است؟ همچنین توصیه کرده که بهتر است دوستان در رسانه ها هم بیشتر روی یک خبر تحقیق کنند و سپس آن را منتشر نمایند. جواب ایشان فقط یک کلام است، خودتی مرد !!!

شعار سال : مردم سالاری آنلاین به نقل از ورزش سه و از قول لقمان رضائی (مربی تیم ملی کشتی فرنگی)، بیان کرده است ، از خبری که منتشر شده تعجب می‌کنم. این موضوع فقط یک شوخی خودمانی در گروه واتس‌اپی اعضای کادر فنی بود. محمد بنا فقط در حد یک شوخی در گروهی که چهار- پنج نفر عضو دارد، این موضوع را مطرح کرد و تعجب می‌کنم که چطور حرفهای او به بیرون درز کرده است.  بهتر است که دوستان هم در رسانه‌ها بیشتر روی یک خبر تحقیق کنند و سپس آن را منتشر کنند. اصلا بحث استعفا جدی نیست و دلیلی هم ندارد در این شرایط محمد بنا استعفا دهد و.... .

باید از آقای لقمان رضائی پرسید که اگر خبر مربوط به یک گروه واتس آپی با اعضای  4-5 نفره عضو کادر فنی بود، پس چطور به بیرون درز کرده ؟ و چرا شما از درز کردن این خبر به بیرون دچار تعجب شده اید؟ حالا که به هر دلیلی دارید ادای آدم های فلان را در می آورید، چه ضرورتی دارد که پای رسانه ها را به اختلافات فی مابین باز کنید؟

به ادعای خودتان ، مسئله بین خودتان بوده ، لذا مسئولیت آن هم با خود شماهاست. اگر هم افشا شده و به بیرون درز کرده، توسط خودتان صورت گرفته. وظیفه ذاتی رسانه هم اطلاع رسانی است.لذا، در صورت مشاهده تکرار چنین ادعاهای سخیفی با قصد فرافکنی و ضربه زدن به اهل رسانه و جماعت خبرنگار ، مطمئن باشید عزیزان رسانه خوب می دانند چطور از خجالت حضرتعالی در بیایند. حفظ حریم و حرمت کنید تا حریم و حرمت تان حفظ شود. این دفعه نیز، به احترام سوابق حرفه ای شما و حسن شهرت تان ، سکوت اختیار می کنیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
برای بولد کردن خودشون خبر درست میکنن بعد هم مسئولیتش رو میندازن گردن این و اون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین