پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۲۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
معاون وزیر جوان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، مدعی شده است که 77 درصد پیشرفت کار 840 هزار مسکن مهر تحویلی به مردم، در دولت آقای روحانی بوده است؟ باید از ایشان پرسید که این آمار را از کجا آورده اند؟ حتما ناشی از عملکرد آقای آخوندی در خواباندن طرح مسکن مهر حاصل شده یا تعاونی های مسکنی که عموما وظیفه قرارداد بستن با پیمانکاران و جمع آوری پول از اعضا را دارند؟ توصیه می کنیم ، معاون وزیر جوان از خودش و عملکردهای مجموعه تحت مدیریت خود ، آمار های واقعی و بدون حاشیه ارایه دهند. برای قضاوت بهتر ،شما را به خواندن خبر ، دعوت می کنیم.

شعار سال : جعفر کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در دهه۶۰ تعاونی‌های مصرف در ذهن مردم ثبت شدند، زیرا کمک‌های بسیار خوبی به حاکمیت برای تولید کالای اساسی ارائه می‌دادند.

او ادامه داد: سیر تحول تعاون طوری پیش رفت که فروشگاه‌های زنجیره‌ای روی کار آمدند ما در حال حاضر ۹۴ هزار تعاونی در حوزه تولید، توزیع و خدمات داریم و ۵۴درصد آن‌ها در حوزه تولیدی و ۱۰۷ مردم کشور هم در حوزه تعاون در حال فعالیت هستند.

کبیری بیان کرد: در گذشته وزارت مسکن، مسئول سیاست‌های بخش مسکن بود و امکان بیشتری برای تعاونی‌های مسکن داشت که زمین‌های ارزان قیمت در اختیارشان قرار دهد، اما با افزایش جمعیت و منابع محدود ارزی، روز به روز فعالیت‌ها محدود شد، در حال حاضر ۹ هزار تعاونی فعال مسکن داریم.

او اضافه کرد: ۸۴۰هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل دادیم و ۷۷درصد آن پیشرفت در دولت تدبیر و امید بوده، همچنین امروز ۳۸۳ پروزه در حوزه‌های مختلف تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۲۶ هزار نفر با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌کنیم و انشااله بتوانیم در سال جهش تولید بیش از پیش موفق باشیم، زیرا این تعاونی‌ها هستند که تاب آوری اقتصاد کشور ما را افزایش می‌دهند.

کبیری گفت: برای تعاونی‌های جوانان، زنان و دانش بنیان‌ها یک خط اعتباری ویژه در اختیار دادیم تا بتوانند تا سقف ۱ میلیارد تومان بدون وٍثیقه برای کار خود دریافت کنند.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تابناک ، تاریخ انتشار 19 شهریور 99 ، کد خبر : 1001722 ، tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
دولت روحانی یک دهم این میزان رو تحویل داده باشه هنر کرده
ناشناس
Canada
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
0
آقایون لطف کنند همین مسکن هایی که داریم رو سر و سامون بدهند تا وضعیت اجاره و خرید مسکن فراهم بشه خیلی ازشون ممنون می شیم. واسه این مسکن ملی هم که اینقدر شرایط سخت هست که به درصدی از جامعه تعلق می گیره و باز یه عده از رده خارج می شن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین