پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
اکادمی ملی المپیک نشست تخصصی مربیان بدنساز تیم‌های ملی بانوان را ۲۳ شهریور برگزار می‌کند.
شعارسال: مخاطبین این نشست یک روزه که با هدف بروزرسانی دانش مربیان بدنساز در حوزه طراحی تمرینات قدرتی و توانی، استقامتی و سرعتی برای ورزشکاران زن نخبه برگزار می‌شود را مربیان بدنساز تیم‌های ملی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی تشکیل می‌دهند.
نقش و جایگاه مربیان بدنساز زن در توسعه ورزش قهرمانی (دکتر رضا قراخانلو)، ارائه گزارشی از وضعیت موجود مربیان بدنساز تیم‌های ملی بانوان (مریم ربانی)، ملاحظات تمرینی در طراحی تمرینات استقامتی برای ورزشکاران زن نخبه (دکتر رعنا فیاض میلانی)، ملاحظات تمرینی در طراحی تمرینات قدرتی و توانی برای ورزشکاران زن نخبه (دکتر پدیده بلوری زاده) و ملاحظات تمرینی در طراحی تمرینات سرعتی (ساناز مجتبوی) ا زمباحث قابل طرح در این دوره است.
فراخوان برگزاری این نشست به فدراسیون‌های ورزشی ارسال شده است و شرکت کنندگان فقط از طریق فدراسیون‌های مربوط به آکادمی ملی المپیک اعلام می‌شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:۲۸۰۸۷۵۲، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین