پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
استاندار کرمان گفت: مقرر شد که جاده رابر - کرمان با برآورد اولیه ۶۰۰ میلیارد تومان توسط شرکت ملی صنایع مس ایران اجرا شود و اعتبارات مورد نیاز توسط این شرکت تامین می‌شود.

شعار سال : محمد جواد فدائی شامگاه چهارشنبه در نشست توسعه زیرساخت های معدنی استان با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی افزود: این محور به احترام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان رابر به عنوان زادگاه ایشان عملیاتی شده و شرکت مس برنامه زمان بندی خود را تا ۲ ماه آینده اعلام کند.

وی با بیان اینکه معادن کرومیت در سه شهرستان بافت، رابر و ارزوییه تعیین تکلیف شدند اظهار داشت: ایمیدرو فعالیت‌های لازم برای اکتشافات پهنه های معدنی در اختیار خود را انجام دهد و پهنه های لازم توسط صمت به ایمیدرو واگذار می‌شود.

استاندار کرمان گفت: ایمیدرو و صمت استان پیگیری کنند که وزارت صنعت، معدن و تجارت خوراک کارخانه ۸۰۰ هزارتنی آهن اسفنجی و ۲.۵ میلیون تنی گندله سازی فولاد بافت را تامین کند.

وی اضافه کرد: مقرر شد که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عملیات واگذاری پهنه های معدنی در اختیار خود را جهت اکتشاف و استخراج به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران بررسی کند و پیشنهاد خود را در شورای معادن مطرح و پس از تصویب در این شورا، پهنه ها به شرکت یاد شده واگذار شود.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از می متالز ، تاریخ انتشار 19 شهریور 99 ، کد خبر :129075 ، me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین