پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
مدیر‌عامل شرکت ملی مس ایران به همراه استاندار کرمان در سفر یک روزه خود به شهرستان انار از راه اندازی چندین پروژه در شهر انار خبر داد.

شعار سال: صبح امروز پنجشنبه ۷اردیبهشت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منطقه ۶ استان کرمان شامل شهرستان های (شهربابک ،انار و رفسنجان ) در محل فرمانداری انار با حضور رزم حسینی استاندار کرمان، احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس و همچنین احمد مرادعلیزاده مدیر‌عامل شرکت ملی مس ایران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این جلسه اظهار داشت: طرح توسعه صنایع مس در حال انجام است وبنا به درخواست مسئولین انار قرار بر این شد یک زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی مجهز در شهرستان اناراحداث شود.

وی همچنین در خصوص مشکلات ایاب و ذهاب کارگران شرکت مس و عدم پشتیبانی مالی از حضور پزشکان متخصص در انار خاطر نشان کرد: ساماندهی وسیله ایاب و ذهاب کارگران شرکت ملی مس ایران و همچنین پشتیبانی از حضور پزشکان متخصص در بیمارستان انار از جمله اقداماتی است که در بخش رفاهی توسظ شرکت مس برای شهرستان انار انجام خواهد شد.

طباطبایی فرماندار انار در این جلسه اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیرو امید ۱۶ تفاهم نامه به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال و ۹ تفاهم نامه در سال گذشته با اشتغالزایی ۱۱۰ نفر در سال ۹۵ امضا شده است.
وی گفت: ۱۷ طرح فعال در بخش صنعتی شهرتان فعال می باشد که ۱۴ طرح داخل شهرک صنعتی و مابقی خارج از شهرک فعالیت می کنند.
وی گفت: مشکل تسهیلات و سرمایه در گردش مشکل اصلی سرمایه گذاران این منطقه است که انشاالله با کمک استاندار محترم و مدیرات استانی این مشکل بزودی رفع شود تا بتوانیم در جهت اقتصاد مقاومتی و صنعتی شدن شهرستان انار قدمهای خوبی برداریم.
طباطبایی در پایان اظهار داشت: بیش از ۷۰ اثر تاریخی در شهرستان انار وجود دارد و اگر به این اماکن رسیدگی شود در بحث گردشگری شهرستان کمک می شود.

استاندار کرمان در ادامه این جلسه اظهار داشت: استان کرمان در حوزه جذب تسهیلات کشاورزی رتبه اول و جنوب استان نیز به تنهایی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و مصرف برق صنعتی در چهار سال اخیر ۱۴ درصد در این استان افزایش یافته که نشانه رونق اقتصادی است.

وی گفت: براساس آمار مرکز آمار ایران، تورم استان کرمان پایین ترین تورم در کشور است که از ۳۰٫۸ درصد در سال ۹۱ به ۸٫۶ درصد در سال ۹۵ رسیده است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه باید انتخابات شوراها از مجلس مهمتر باشد افزود: چون اعضای شوراها منابع مالی در اختیار دارند باید افراد پاکدست در این شوراها عضو شوند.

استاندار کرمان در ادامه تصریح کرد: در بازدیدی که ار ارگ ساساسنی انار داشتم این اثر تاریخی را میتوان تقویت کرد و این اثر تاریخی را در دستور کار قرار می دهیم و بحث گردشگری آن را مطالعه و بودجه ای برای خاکبرداری آن در نظر خواهیم گرفت.

رزم حسینی همچنین در مورد مشکلات درمانی شهرستان انار گفت: بحث بهداشت و درمان شهرستان انار از طریق دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان حتما پیگیری می شود و درخواست می کنیم مشکل درمان این شهرستان حل شود.





























با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی انارما، تاریخ 10 اردیبهشت 96، کد مطلب: 65738: www.anarma.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
کی؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین