پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۹۹۸۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری، راهکار‌ها و تصمیمات وزارت عتف در خصوص شیوه برگزاری کلاس‌ها، وضعیت کلاس‌های دارای کارگاه و عملیات میدانی، وضعیت خوابگاه دانشجویان را به اطلاع دانشجویان گذاشت.

شعار سال: آقای علی خاکی صدیق در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در طول تابستان برای حضور فیزیکی درصدی از دانشجویان در کلاس های درس, برنامه ریزی کردند و با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور, ملاحظات سلامت دانشجویان و استادان، کلاس ها در اکثر دانشگاه ها با محوریت آموزش الکترونیک است.

 

تعداد بازدید : 4

 

وی ادامه داد: دانشگاه ها و موسساتی که بتوانند خوابگاه های دانشجویان غیر بومی و خدمات رفاهی را با حفظ رعایت همه پروتکل های بهداشتی تامین کنند و یا دانشگاه و موسساتی که اکثر دانشجویان آنها بومی باشند در آن جاها کلاس ها به صورت ترکیبی حضوری و الکترونیکی خواهد بود.
آقای خاکی صدیق گفت: اولویت برگزاری کلاس های حضوری در ترم جاری با آزمایشگاه ها، کارگاه ها و یا بخش تجربی کلاس ها و پس از آن با کلاس های تحصیلات تکمیلی است.
او افزود: دانشگاه ها در تابستان هم تعدادی از دانشگاه ها، آزمایشگاه ها و کارگاه ها را برگزار کردند و کاستی ها ترم گذشته را جبران کردند.
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: یکی از کاستی های جدی آموزش الکترونیکی، بخش تجربی، کارگاهی و آزمایشگاهی است.
آقای خاکی صدیق با اشاره به اینکه برنامه ریزی خوابگاه ها بر عهده معاونت های دانشجویی است، اضافه کرد: به گونه ای برنامه ریزی شده است که شاهد تراکم در اتاق های خوابگاه ها نباشیم بنابراین درصد پذیرش در خوابگاه ها، خیلی کاهش خواهد یافت.
وی گفت: امیدواریم دانشجویان جدید الورود دانشگاه ها هم پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش در اوایل آبان به صورت الکترونیکی ثبت نام شوند و کلاس های خود را به صورت الکترونیکی آغاز کنند.
آقای خاکی صدیق افزود: با توجه به اهمیت آشنایی این دانشجویان با فضای دانشگاه و استادان, به دانشگاه ها توصیه شده است که در صورت امکان, شرایط حضوری آن ها را در کلاس های حضوری حداقل به مدت 2 هفته فراهم کنند اما با توجه به اولویت سلامت دانشجویان، اگر به هر علتی حضور دانشجویان جدیدالورود به صورت حداقلی هم ممکن نباشد، ترم تحصیلی این دانشجویان به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 23 شهریور 1399، کد خبر:۲۸۲۱۲۴۵، iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Japan
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
اوضاع دانش آموزان و دانشجویان در این وضعیت کرونایی هم پیچیده شده هیچی سر و سامون نداره یه روز میگن آموزش حضوری یه روز میگن غیر حضوری اصن یه وضعی!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین