پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۰۰۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
خدایی گفت: سازمان سنجش مطلقا اطلاعات داوطلبان را به کسی نمی‌دهد، حفظ حریم خصوصی داوطلبان جزو خط قرمز‌ما است.

شعار سال: ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: سازمان سنجش مطلقا اطلاعات داوطلبان را به کسی نمی‌دهد، حفظ حریم خصوصی داوطلبان جزو خط قرمز‌ما است.

رئیس سازمان سنجش ادامه داد: به گفته برخی داوطلبان کنکور، مؤسسات انتخاب رشته و دانشگاه‌های غیرانتفاعی در موعد انتخاب رشته، پیامک‌های تبلیغاتی برای داوطلبان ارسال کرده‌اند که این موضوع را به مراجع ذی ربط ارسال کردیم تا بررسی شود.

خدایی درباره منشا نشر این اطلاعات توضیح داد: در سال‌های گذشته هم با این مسائل رو به رو بوده ایم، طبق بررسی‌ها متوجه شدیم که داوطلبان کنکور در کلاس‌های تقویتی و ... ثبت نام می‌کنند و این موسسات اطلاعات آن‌ها را بین یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

معاون وزیر علوم گفت: تنها جایی‌که سازمان سنجش اطلاعات داوطلبان را در اختیار آن‌ها می‌گذارد، دانشگاه محل قبولی آن‌ها است و این اطلاعات را تحت هیچ عنوانی در اختیار هیچ موسسه‌ای قرار نمی‌دهد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: این سازمان به حفظ حریم خصوصی داوطلبان و قوانین آن پایبند است و به هیچ عنوان اطلاعات شخصی افراد را در اختیار اشخاص و افراد غیرمسئول قرار نخواهد داد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 25     شهریور    99، کد خبر:   7491080، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین