پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
دکتر زهرا مصطفوی در پیامی درگذشت دکتر طوبی کرمانی استاد فلسفه و کلام دانشگاه تهران و عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان را تسلیت گفت.
دکتر زهرا مصطفوی در پیامی درگذشت دکتر طوبی کرمانی استاد فلسفه و کلام دانشگاه تهران و عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان را تسلیت گفت.
 
به گزارش جماران؛ متن پیام دکتر زهرا مصطفوی بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
 
درگذشت بانوی نمونه، استاد فلسفه دانشگاه تهران، سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی رحمة الله علیها را به همکاران، شاگردان، دوستان و خانواده محترم ایشان مخصوصا همسر ارجمندشان جناب آقای شرقی و آقا زادگان ایشان تسلیت عرض میکنم. در چهل سال سابقه آشنایی نزدیک با ایشان، از دوره دانشجویی تا استادی، او را شخصیتی فعال، دلسوز و اهل دانش و تلاش یافتم که با علاقه وافر به فلسفه و اندیشه، در خدمت به جامعه دینی و دانشگاهی، شبانه روز و خستگی ناپذیر زندگی خود را وقف کرده بود و در این مسیر آسایش و سلامت خود را فدا نمود. خداوند ایشان را در زمره پیروان حضرت زهرا سلام الله علیها قرار داده و در بهشت رضوان جای دهد.
 
زهرا مصطفوی     
 
23 شهریور 1399
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری جماران   ، تاریخ انتشار: 23  شهریور  1398، کدخبر : 1469755 ،www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین