پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما در ورزش بیش از مدال به اخلاق احتیاج داریم و مدیون جانبازان و معلولین هستیم.

شعار سال: رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم نامگذاری سالن پاراوزنه برداری به نام سیامند رحمان قهرمان فقید جهان و پارالمپیک، اظهار داشت: مجموعه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین پاک‌ترین و عزیزترین انسان‌هایی هستند که به وجود آن‌ها افتخار می‌کنیم. اگر بخواهیم الگویی برای ورزش ایران معرفی کنیم، باید خسروی وفا و اسبقیان سردار سید قاسم قاسمی و ورزشکاران این حوزه را معرفی کنیم.

او اضافه کرد: در ورزش بیش از مدال به اخلاق احتیاج داریم. سرمایه‌های اخلاقی و انسانی ماندگار هستند و در تاریخ می‌مانند و همه از سیامند‌ها و رضازاده‌ها و شهیدان سخن می‌گویند. امروز صحبت در دنیا از قدرت نرم است، یعنی همه شهدایی که جان خود را فدا کردند تا ما در آسایش باشیم، یعنی کسانی که هستی خود را فدا کردند، یعنی قهرمانان ما و البته سیامند رحمان.

صالحی امیری گفت: حضور ما در این مراسم یک پیام دارد که ما برای منبع فضیلت و معرفت آمده‌ایم و به انسان‌هایی که ورزش را برای رسیدن به سکوی پهلوانی قرار دادند، تعظیم می‌کنیم. مدیون این جماعت بزرگ هستیم و باید هرچه در توان داریم، باید در مسیر توسعه ورزش جانبازان و معلولین هزینه کنیم.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 25     شهریور    99، کد خبر:   1058758، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین